پیشکسوتان استقلال پس از مدت‌ها سرانجام زیر یک سقف دور یکدیگر جمع شدند تا شاید با نسخه مصطفی آجورلو راه حلی برای ایجاد شرایطی مطلوب پیدا کنند.

 آجرچینی «آجورلو» برای قهرمانی آبی‌ها

اتفاقی که به نظر می‌رسد با وعده های آجورلو زیاد دور از دسترس نیست، به شرط اینکه افرادی نظیر علی نامداری و مهدی عبدیان که پیش از حضور آجورلو در ترکیب هیئت مدیره استقلال بودند، بتوانند مسیر همکاری اقتصادی مناسب با مجموعه پیشکسوتان استقلال را پیدا کنند.

نمایندگان پیشکسوتان در این مراسم، ابتدا نظرات خود را مطرح کردند و از ضرورت توجه مدیریت به جمع پیشکسوتان و ایجاد اتحاد سخن گفتند تا نوبت به آجورلو برسد. او که تا اینجای کار با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرده است، ترجیح داد از این فضا بهره برداری کامل را انجام دهد تا به نوعی به منتقدان و مخالفانش تلنگر بزند و به شکلی برای آن‌ها خط و نشان بکشد.

وی در خصوص شرایط امروز استقلال گفت: استقلال آن‌قدر ثروتمند است و آن‌قدر دارایی دارد و آن‌قدر بزرگ بوده که بتواند تولید ثروت کند. قبل از اینکه من به استقلال بیایم فردی آمد و گفت که می‌خواهم مبلغی را بیاورم و روی پولم مدیریت کنم، اما به او گفتم یک چای نزد ما بخور و سریع از باشگاه برو. ما نه پولت را می‌خواهیم و نه ما را تهدید کن.

وعده بزرگ به پیشکسوتان

آجورلو در ادامه گفت:اگر امروز هدایت فنی استقلال را به فرهاد مجیدی تقدیم کردم، همه یکصدا باید از او حمایت کنند. شما منتقد او باشید، اما در خانه خودتان. اولین خواسته‌ام از شما این است که برای قهرمانی به حمایت شما نیاز داریم. مبادا حریف از بستر اختلاف ما سوء استفاده کند و به ما ضربه بزند. 

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: همه شما وضع مالی خوبی دارید، اما بدانید برای استقلال بد است در فضای مجازی سروصدا شود. از علی نامداری خواستم که یک زمین خوب پیدا کند و ۲۰۰ واحد آپارتمان برای پیشکسوتان بسازد. از او خواستم بدون سود قیمت تمام شده را به ما بدهد. 

نه دلال، نه رمال

آجورلو در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: فوتبال حرفه‌ای یک صنعت است، مسخره است، به من می‌گویند تبلیغات محیطی را به شما نمی‌دهیم چون تیم‌های دیگر ضعیف هستند. مگر می‌شود استقلال نتواند از تبلیغات محیطی استفاده کند؟ یک عده از کنار استقلال ۴۰ سال خانه ساختند، اما استقلال زمین تمرین ندارد. 

وی تأکید کرد: اسپانسر قبلی می‌خواست سرمربی بگذارد، اما یادتان باشد من کار فنی را به فنی‌ها سپرده‌ام . یک روز به من گفتند یک رمال می‌خواهد به سمت تیم شما بیاید اما اخطار دادم باشگاه من نه جای دلال است و نه رمال، حق فوتبال ایران در زمین مشخص می‌شود و من امیدوارم امسال فرهاد مجیدی نه تنها در لیگ برتر بلکه در آسیا قهرمان شود و در جام باشگاه‌های جهان شرکت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.