دبیرکل جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه با اشاره به سختی‌های پیچیده دولت آیت الله رییسی در ماه های اخیر، گفت: هجمه علیه این دولت مردمی و انقلابی بسیار زیاد است و در این میان سهم خواهی جزو آسیب‌های مهم سیاسی کشور به شمار می‌رود.

سهم خواهی از دولت آسیب مهم سیاسی است

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا شهبازی افزود: از بدو به روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی انواع حملات علیه این دولت آغاز شده و روز به روز بر حجم این هجمه ها افزوده می شود که این شرایط مسموم رسالت و مسئولیت های مدیران و مسئولان و نیز هواداران این دولت را سنگین تر کرده است.

وی با اشاره به شرایط وخیم اقتصادی کشور، اظهار داشت: در این شرایط سخت نباید حامیان دولت مردمی آیت الله رییسی به خاطر سهم خواهی از دولت آتش بیار معرکه شوند چون این حامیان عاشقانه و با نیت خیر وارد میدان شده اند و باید همین مسیر همچنان تداوم یابد.

شهبازی سهم خواهی به هر نحو ممکن را از جمله آسیب های بسیار مهم و در حال گسترش نظام اسلامی برشمرد و با دعوت از اعضای جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه برای پرهیز از چنین شیوه های زشت سیاسی، یادآور شد: این در حالی است که در اوایل انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس قرآن به دست گرفته و از قبول مسئولیت ها دوری می کردیم اما الان قرآن به دست می گیریم و دنبال  انواع پست و مقام و مسئولیت ها هستیم.

وی سهم خواهی از دولت طی سال های اخیر و گذشته و لابی گری های مختلف و متنوع را  از عوامل مهم نقص در اداره کشور بیان و اضافه کرد: چون نیت ها در این راستا الهی و خالصانه نیست، تمامی برنامه ها و مدیریت ها نیز ختم به خیر نمی شود.

شهبازی گفت: کسانی که با لایی گری و سهم خواهی به شیوه های مختلف وارد مسئولیت می شوند به جای اینکه وامدار مردم و خدمت به خلق خدا شوند، وامدار جریان ها و گروه های سیاسی هستند و در چنیین وضعیتی به هیچ عنوان توانایی ارایه خدمت به مردم را ندارند.

وی با ابراز تاسف از فاصله گیری مردم و مسئولان از آرمان ها و اهداف عالی انقلاب اسلامی، خواستار ریشه یابی این موضوع شد.

دبیر کل جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در مسیر ماندن را هنر انقلابیون و وفاداران واقعی نظام و اصل ولایت فقیه بیان کرد و ادامه داد: این جبهه همواره پیرو آرمان ها و منویات مقام رهبری است.

شهبازی از اعضای جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در استان ها خواست تا به هر نحو ممکن رابطه ای نزدیک و واقعی با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران داشته باشند و هرگز از آنها در انجام وظایف خود غافل نشوند چون این قشر سرمایه اصلی جبهه است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.