آیت الله نوری همدانی در دیدار تولیت آستان قدس رضوی اقدامات این نهاد در خدمت رسانی شایسته به زائران را بسیار والا و مهم دانست.

اقدامات آستان قدس در خدمت رسانی به زائران بسیار والا و مهم است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی با حضور در دفتر آیت الله نوری همدانی در شهر مقدس قم با این مرجع تقلید جهان تشیع دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله نوری همدانی در این دیدار از اقدامات انجام شده در آستان قدس رضوی تقدیر و خدمت رسانی به زائران بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را توفیقی بزرگ دانست و ابراز کرد: اقدامات آستان قدس در خدمت رسانی به زائران بسیار والا و مهم است و توفیق بزرگی بوده که به آن نائل شده اید.

این مرجع تقلید جهان تشیع در ادامه بر لزوم شناخت توطئه‌های استکبار جهانی و حفظ وحدت امت اسلامی تاکید و خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در میان امت است، توطئه علیه امت اسلامی را آمریکا و هم پیمانان غربی اش تهیه و هزینه آن را برخی در منطقه تامین می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اهمیت حفظ هوشیاری و وحدت کشورهای اسلامی در برابر این توطئه‌ها تصریح کرد :هدف دشمنان از این فتنه‌ها تضعیف پایگاه امت اسلامی و ایجاد سلطه بر این کشورهاست.

این مرجع تقلید همچنین حوزه علمیه مشهد را از مراکز علمی درخشان و تاثیرگذار در تربیت طلاب و اساتید برجسته علوم دینی معرفی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مروی نیز در این دیدار به تشریح برخی اقدامات آستان قدس رضوی در حوزه‌های فرهنگی، حرم مطهر و دستگیری از نیازمندان پرداخت و از تسهیل شرایط زیارت ضریح منور امام رضا(ع) برای زائران آن حضرت خبر داد و گفت: با همکاری و تعامل با ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی اقدامات با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی و با نظارت کارشناسان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.