مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران هلال احمر از شامگاه ۲۰ آبان تا بامداد امروز به سرنشینان۲۲۲ خودروهای گرفتار در برف و کولاک جاده‌های استان امدادرسانی کردند.

امدادرسانی نیروهای هلال به ۲۲۲ خودروی در راه مانده در زنجان

به گزارش قدس آنلاین، سید قاسم موسوی امروز  اظهار کرد: با توجه به بارش برف و وقوع کولاک  شدید در جاده‌ها و گردنه‌های صعب العبور استان زنجان، امدادگران برای خودروهای عبوری از این مسیرها زنجیرچرخ بسته و به خروج  از برف خودروهای گرفتار کمک کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: امدادگران برای ۶۶۱ سرنشین ۲۲۱ خودرو در جاده‌های استان زنجان امداد رسانی کردند.

وی گفت: علاوه بر عملیات امدادرسانی، امدادرسانان هلال احمر استان ۱۰ نفر را در پایگاه‌های امدادی اسکان دادند.

موسوی خاطرنشان کرد: ۲۸ تیم عملیاتی اعم از نجات‌گران و امدادگران هلال احمر در این امدادرسانی‌ها مشارکت کرده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآوری کرد: در حال حاضر ۱۱ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر استان زنجان با تجهیزات کامل زمستانی به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای هستند.

وی گفت: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه‌ها، ۶ تیم عملیاتی و پشتیبان نیز در سطح فعال و آماده ارائه خدمات امدادی هستند.

موسوی ادامه داد: همه پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر استان زنجان  به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در ۲۴ ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.