همزمان با سالروز وفات کریمه اهل بیت(ع) حضرت معصومه(س) ویژه برنامه‌هایی به این مناسبت توسط معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برای اجرا در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.

برگزاری ویژه‌برنامه‌های وفات حضرت معصومه(س) در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، در شب وفات حضرت معصومه(س) مصادف با سه شنبه ۲۴ آبان ویژه برنامه عزاداری و سوگواری از ساعت ۱۷:۱۵ در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

در این مراسم محمد رضا رحیمی عنبران به قرائت اشعاری آئینی پرداخته و حجت‌الاسلام و المسلمین حیدری کاشانی نیز به بیان شخصیت و سیره حضرت فاطمه معصومه(س) و همچنین در خصوص مقام رفیع ایشان به ایراد سخن می‌پردازد.

مداحی و مرثیه سرایی، ذکر مصیبت و همچنین قرائت دعای توسل از دیگر برنامه‌های این مراسم است که توسط مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) حاج محسن طاهری قرائت می‌شود.

در روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه همزمان با سالروز وفات کریمه اهل بیت(س)، رواق امام خمینی(ره) میزبان زائران و عزادارانی خواهد بود که برای عرض تسلیت به بارگاه نورانی حرم علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شده‌اند. این مراسم از ساعت ۹ صبح با قرائت آیاتی از کلام الله مجید، مرثیه سرایی و مداحی برگزار می‌شود.

همچنین در این مراسم آیت‌الله سید احمد علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در استان خراسان و امام جمعه مشهد به ایراد سخن می‌پردازد.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.