پخش دو مجموعه جدید در شبکه تماشا از امروز آغاز می‌شود و این هفته در بخش صحنه گران، شبکه نمایش میزبان آثار «تام هنکس» بازیگر محبوب سینما خواهد بود.

میزبانی شبکه تماشا و نمایش از «پزشک دربار» و «تام هنکس»

به گزارش قدس آنلاین، شبکه تماشا از امروز  مجموعه باغ وحش که داستان آن درباره فعالیت یک گروه دانشمند در حیات وحش است را پخش می کند.

این مجموعه برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ میلادی در سطح جهانی عرضه شد و استقبال تماشاگران باعث شد که تا سه فصل ادامه پیدا کند. علاقه‌مندان می توانند از امروز  ساعت۲۳ این مجموعه را تماشا کرده  و در روز بعد در ساعات ۵ بامداد، ۱۱ و ۱۷ بازپخش آن را ملاحظه کنند.

مجموعه پزشک دربار روی آنتن تماشا

مجموعه پزشک دربار از تولیدات تلویزیونی چین است و داستان آن درباره دختر نوجوانی است که با سختی های بسیار موفق می شود علوم پزشکی را فرا بگیرد.

این مجموعه در سال ۲۰۱۶ میلادی تولید شده و لی کوک لپ کارگردانی آن را بر عهده دارد. علاقه‌مندان می توانند از امشب ساعت ۱۹  نظاره گر آن بوده و در روز بعد در ساعات ۱ بامداد، ۷ و۱۳ بیننده بازپخش این مجموعه باشند.

شبکه نمایش، میزبان تام هنکس می‌شود

شبکه نمایش، در هفته پیش رو در بخش صحنه‌گران به مرور آثار تام هنکس، یکی از محبوب ترین بازیگران سینما خواهد پرداخت. فیلم های خانوادگی ساعت ۱۹ از دیگر برنامه های این شبکه در هفته آینده است.

ساعت ۱۳
فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از یک شنبه ۳۰ آبان تا ۶ آذر پخش خواهد شد: آلتینای، ذهن خاموش، سیب ترش، تعبیر خواب، داستان عوضی، قهوه اسپرسو و ۲۳ نفر، نام فیلم های این بخش است.

ساعت ۱۹
فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش است، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود، یک پرونده عاشقانه، عکس خانوادگی، در جستجوی ناکجا آباد، خوشحال باش آقای لی، پدر و پسر، هیچ گاه دیر نیست و مستاجر.

ساعت ۲۱
تام هنکس، دو بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده و سه بار نیز نامزدی این جایزه را در کارنامه دارد و از این حیث جزو بازیگران موفق سینماست. تام هنکس با بازی در فیلم بزرگ تبدیل به ستاره ای نوظهور شد و با بازی در فیلم فیلادلفیا و فارست گامپ در دو سال متوالی و دریافت دو جایزه اسکار مبدل به چهره ای جهانی شد. فیلم های منتخب این بازیگر که هفته آینده از شبکه نمایش پخش می شود، شامل این فیلم ها خواهد بود: مسیر سبز، لری کراون، ملاقات با آقای مجری، جاده ای به سوی تباهی، سالی، پس و ترمینال.

ساعت ۲۳
فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که فیلم های جذاب است شامل این فیلم هاست: جنگجویان رودخانه وحشی، نوری در میان اقیانوس، جوخه آتش، سینمایی ایرانی گینس، پنجره مخفی، زنده باد نارسیما ردی و خاکریز.

ساعت ۱ بامداد
منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: ال کندور، زندگی پرماجرا، انتقام، تشیع جنازه در برلین، برانیگان، حرفه ای ها و طوفانگر هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.