مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اینکه ۶ فروند کشتی با مجموع ۳۰۵ هزار تن انواع کالای اساسی به صورت همزمان در بندر شهید رجایی در حال تخلیه کالاهای خود هستند، گفت: ۱۱ فروند کشتی دیگر نیزبه ظرفیت ۷۲۶ هزار و ۶۶۰ تن کالای اساسی در لنگرگاه در نوبت پهلوگیری هستند.

 ۱۱ کشتی در نوبت تخلیه هستند

به گزارش قدس آنلاین، علی‌رضا محمدی کرجی‌ران صبح امروز با اشاره به تداوم تخلیه و حمل یکسره کالاهای اساسی در بندرشهید رجایی، اظهار کرد: هم اکنون ۶ فروند کشتی حامل گندم، روغن، کنجاله سویا و اوره در حال تخلیه کالاهای خود در این بندر هستند.

وی بیان داشت: از این شش کشتی، ۲ فروند حامل ۱۳۰ هزار تن گندم، دو کشتی حامل ۷۰ هزار تن روغن خوراکی، یک کشتی حامل ۶۱ هزار تن کنجاله سویا و کشتی ششم نیز  ۴۴ هزار تن اوره بوده که براساس برنامه ریزی صورت گرفته این کالاها به دو شکل حمل و نقل جاده‌ای و ریلی به مناطق مختلف کشور  ارسال خواهد شد.

بنابر اطلاعات ارائه شده از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، در حال حاضر ۱۱ فروند کشتی به ظرفیت ۷۲۶ هزار و ۶۶۰ تن کالای اساسی در لنگرگاه در حال طی مراحل اسنادی خود برای پهلوگیری در بندر شهید رجایی هستند.

محمدی کرجی‌ران با بیان اینکه این تعداد کشتی پس از انجام تشریفات قانونی در اسکله‌های پیش بینی شده پهلوگیری خواهند شد، گفت: از این تعداد کشتی، ۸ فروند حامل ۵۳۱ هزار و ۳۰۰ تن گندم، ۲ کشتی حامل ۱۳۴ هزار تن جو و یک کشتی دیگر نیز حامل ۶۱ هزار و ۳۶۰ تن شکر می‌باشد.

مبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.