نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه زیارت مشهد حذف نشده بلکه از ردیف‌ اصلی به دیگر ردیف‌ها منتقل شده‌ است و تلاش داریم در قالبی دیگر تخصیص یابد که این به معنای حذف آن نیست.

 بودجه زیارت مشهد به دیگر ردیف‌ها منتقل شده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر روز شنبه در حاشیه مراسم آغاز ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شهرک شهید رجایی از مناطق حاشیه و کم برخوردار مشهد، در جمع خبرنگاران افزود: تمام بودجه‌ و اعتباری که برای زیارت اختصاص داده می‌شود به منظور تامین زیرساخت‌های حوزه زیارت است که نه‌ تنها ملت ایران بلکه ملل دنیا از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: بودجه حاشیه شهر برای خدمات زیرساختی است که نفع آن به همه می‌رسد و خدمات اقامتی در شهر مشهد برای بهره‌مندی ۳۰ میلیون زائری است که به مشهد سفر می‌کنند و حتی یک نفر از مشهدی‌ها از این خدمات استفاده نخواهند کرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در باره تکمیل بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی حاشیه شهر مشهد نیز گفت: مقرر شده است این پروژه به عنوان یکی از اقدامات جهادی که دولت در دستور کار قرار داده است سال آینده تکمیل و افتتاح شود و در حال حاضر بخشی از بودجه و اعتبار ساخت آن موجود است.

وی افزود: بودجه این پروژه تا انتهای سال باید هزینه شود و برگشت آن به خزانه نشان دهنده ضعف مدیریت داخلی ما است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.