دادستان کل کشور با بیان اینکه آزادی زندانیان امری خداپسندانه است، گفت: بسیج دو هزار و ۶۸ زندانی را سال گذشته آزاد کرد و امسال نیز تعداد زیادی زندانی معسر را آزاد می‌کند.

بسیج، بیش از ۲ هزار زندانی را تاکنون آزاد کرده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور در آیین آزادسازی زندانیان معسر که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، آزادی زندانیان را امر بسیار خدا پسندانه‌ای دانست و گفت: بسیج دو هزار و ۶۸ زندانی را سال گذشته آزاد کرد و امسال نیز تعداد زیادی زندانی معسر را آزاد می‌کند که جا دارد با همه وجود از آنها سپاسگذاری کنیم.

دادستان کل کشور گفت: همه کمک کنند تا ما بتوانیم زندانیان غیر عمد و کسانی که به دلیل بدهی گرفتار شده‌اند را از بند اسارت آزاد کنیم.

وی با اشاره به هفته بسیج گفت: در هفته بسیج قرار داریم هفته‌ای که‌ یادآور کسانی است که از جامعه بسیج در دفاع از قرآن و ارزش‌ها به شهادت رسیدند. از وجود این عزیزان شرمنده هستیم ‌چون ‌نتوانستیم دِین خود را به آنها به درستی ادا کنیم.

دادستان کل کشور افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام راحل ‌نهال‌اش را غرس کرد و اکنون بعد از ‌گذشت ۴۰ سال آثار و ثمرات آن قابل مشاهده است به نحوی ‌که‌ دنیای اسلام و مردم‌ کشورمان از این شجره طیبه میوه می‌چینند.

منتظری ادامه داد: یکی ‌از خدمات ارزشمندی که مشاهده می‌کنیم کمکی است که بسیج به گرفتاران در حوزه‌های مختلف می‌کند. روزی این‌ کمک به گرفتاران در سیل و زلزله و کمک‌های مومنانه بود و امروز در قالب کمک به آزادسازی زندانیان معسر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.