فیلم سینمایی» به وقت موصل» بزودی کلید می خورد

به گزارش قدس آنلاین، احمد عبدالهیان نویسنده، تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی به وقت موصل در خصوص ساخت این فیلم گفت: به وقت موصل فیلمی است با موضوع تفکرات و اهداف گروهی به نام طالبان  که هدفشان نابود کردن شیعیان است و قرار است در شهرهای شادگان، خرمشهر و در بین الحرمین فیلمبرداری شود.

وی ادامه داد:در حال حاضر این پروژه سینمایی مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگران را طی می کند و طبق برنامه ریزی های ما فیلمبرداری این اثر در اواخر آذر ماه انجام خواهد شد.

عبدالهیان اضافه کرد:طبق پیش بینی های انجام شده فیلمبرداری این فیلم بین ۳۵تا ۴۵روز فیلمبرداری خواهد شد و در حال حاضر هم مشغول رایزی با وزارت امور خوارجه و سفارت ایران در عراق هستیم تا بتوانیم مجوزهای لازم را برای ساخت این فیلم در کربلا دریافت کنیم.

این کارگردان در توضیح انتخاب بازیگران این فیلم سینمایی افزود: چون می خواهیم خیلی واقعی تر به مساله حضور داعش در عراق و در منطقه بپردازم قصد دارم از هیچ بازیگر حرفه ای استفاده نکنم که دقیقا به همین علت و همزمان با طی مراحل کسب مجوزها مشغول انتخاب بازیگر این این فیلم هستیم.

وی ادامه داد: از آن جایی که بازیگران این فیلم به زبان عربی صحبت می کنند مجبوریم در زمان اکران آن از زیر نویس انگلیسی و فارسی به صورت همزمان استفاده کنیم.

این کارگردان که به تازگی ساخت فیلم سینمایی پریسا را جهت نمایش در  چهایمن دوره جشنواره به پایان برده است در این خصوص گفت:ایده نوشتن این فیلمنامه  از سال ها قبل درذهن من جرقه خورده بوده بود. این فیلم داستان زنی است که در جامعه مرد سالاری ما سعی می کند درست زندگی کند و از راه جمع آوری زباله ها و بازیافت ها امرار معاش کند. کسانی که متاسفانه بنا به دلایل زیادی امنیت درستی ندارند ولی سعی می کنند با همه این ها با اخلاق زندگی کنند.

این فیلم که در ۳۵جلسه به اتمام رسیده است در  تهران فیلمبرداری شده است و در حال حاضر  مراحل  تدوین را جهت نمایش در جشنواره فیلم فجر طی می کند.

وی افزود: پریسا داستانی اجتماعی دارد و به نظرم خیلی خوش ساخت از کار در آمده است و من امدوارم در زمان اکران بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند. ساناز سماواتی، علیرضا استادی در این فیلم ایفای نقش می کنند و لیلا برخورداری هم به عنوان نقش اصلی در این پروژه حضور داشته است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.