در دیدار وزیر خارجه با مدیران مسئول رسانه‌ها مذاکرات هفته آتی وین، سفر آیت‌الله رییسی به ترکمنستان و شرکت در اجلاس سران اکو در آن کشور و وضعیت افغانستان بررسی شد.

مذاکرات وین و تحولات افغانستان بررسی شد

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از اداره کل اطلاع رسانی و سخنگویی وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان برای دومین بار در ۱۰۰ روز گذشته میزبان مدیران ارشد رسانه‌ای، مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌های کشور در محل وزارت امور خارجه بود. 

امیرعبداللهیان در این دیدار صمیمانه درخصوص مهمترین موضوعات سیاست خارجی در طی ۱۰۰ روز اول دولت سیزدهم، از جمله اولویت‌های منطقه‌ای، سفر آیت‌الله سید ابراهیم رییسی به ترکمنستان و شرکت در اجلاس سران اکو در آن کشور، وضعیت افغانستان، سیاست خارجی متوازن با آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکای لاتین، روابط با همسایگان، آخرین تحولات بین‌المللی و همچنین مذاکرات هفته آتی وین، بحث و تبادل نظر کرد.

در این نشست، مدیران مسئول رسانه ها نیز دیدگاه ها، نقطه نظرات  و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل مختلف سیاست خارجی و مذاکرات فرا روی وین مطرح نمودند.

لازم به ذکر است در این جلسه علاوه بر خطیب‌زاده معاون وزیر خارجه و سخنگو، مهدی پور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و جمعی از مدیران ارشد وزارت خارجه نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.