«زهرا خلیلی» دانش آموز روشندل و حافظ قرآن کریم، به عنوان یکی از چهار نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام حضور خواهد داشت.

دانش آموز روشندل نماینده ایران در مسابقات بین المللی قرآن جهان اسلام

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید مجتبی هاشمی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این خصوص گفت: زهرا خلیلی که به شایستگی یکی از افتخارات قرآنی شهرستان‌های استان تهران است در این دوره از مسابقات در رشته حفظ قرآن کریم دختران، نماینده کشور مان است.

وی بیان کرد: در این دوره که فرآیند انتخاب آن از میان  نفرات برتر مسابقات دانش آموزی مرحله کشوری سالهای ۹۸ و ۹۹  انجام شده است، «امیرعلی یادگاری» از شهر تهران در رشته قرائت پسران، «محمدرضا جعفر پور» از استان گیلان در رشته حفظ کل پسران، «مریم سبزه‌زاری» از استان خوزستان در رشته قرائت دختران  و «زهرا خلیلی» دانش آموز روشندل از شهرستان‌های استان تهران در رشته حفظ، به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران انتخاب شدند.

هاشمی یادآور شد: هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام هم زمان با مسابقات بزرگسالان، همچون دو دوره گذشته به میزبانی شهرستان‌های استان تهران در اسفند ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.