معاون امور مجلس رییس‌جمهوری با بیان اینکه گزارش اقدامات ۱۰۰ روزه دولت بزودی ارائه می شود، گفت: شاید به اندازه ای که کار شده اطلاع رسانی نشده و مردم باید از این اقدامات مطلع شوند.

گزارش اقدامات ۱۰۰ روزه دولت بزودی ارایه می شود

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد حسینی صبح امروز  در دیدار با نماینده ‌ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به آثار و برکات حضور میدانی رئیس جمهوری و دیگر اعضای دولت در مناطق مختلف تاکید کرد: کشور را از پشت مانیتور نمی‌توان اداره کرد.

وی ادامه داد: با حضور میدانی رئیس جمهوری در استان‌ها هم اولویت ها مشخص و هم کم کاری ها بررسی و تصمیم های خوبی گرفته می شود.

معاون رییس جمهوری گفت: بررسی ها برای تحقق توسعه با حضور صاحبنظران را انجام می‌شود.

حسینی در ادامه با بیان اینکه سند تحول دولت بزودی رونمایی می شود که در آن برای استان اقداماتی در نظر گرفته‌ایم و موضوع بندی شده است اظهارداشت: تحقق این سند تحول در استان ها می تواند به پیشرفت تمامی نقاط کشور به صورت متوازن کمک کند.

به گفته وی جهت گیری بودجه استان‌ها به سمت عدالت و کاهش تورم و نیز ظرفیت های هر استان در این سند لحاظ می شود.

حسینی با بیان اینکه نباید وضع موجود را ادامه دهیم اظهارداشت: تغییرات اساسی می تواند در کشور انجام گیرد ‌و نباید به وضع موجود اتکا کنیم که در این زمینه همکاری دولت و مجلس می تواند کمک کننده باشد.

معاون امور مجلس رییس جمهوری با بیان اینکه پیشنهادها را برای تحقق توسعه در دولت دنبال می کنیم تصریح کرد: اکنون فرصتی مناسب برای همکاری سه قوه است و برای بهبود وضع اقتصادی کشور الان می توان کارهای بسیاری در حوزه اقتصادی،  معیشتی و فرهنگی انجام داد که کرمان هم از این نظر ظرفیت فراوانی دارد و در جاهایی هم پیشقدم بوده است.

حسینی اظهارامیدواری کرد که بزودی هیات دولت نشستی با اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان داشته باشد.

وی در ادامه با گرامیداشت یادو خاطر شهید حاج قاسم سلیمانی یادآور شد: مکتب شهید سلیمانی افتخاری برای استان کرمان است و کارهای فراوانی می توان در این خصوص انجام داد، گرچه ایران دلبسته این شهید است اما در معرفی او انتظارها بیشتر از کرمان است.

حسینی بیان کرد: امیدواریم مراسم سالگرد سردار دل ها با محوریت استان کرمان برگزار و به برنامه ای هرساله برای کشور تبدیل شود؛ می توان برنامه های خوبی برای معرفی ابعاد شخصیتی این شهید داشت.

وی ادامه داد: سفرهای استانی برکات خوبی می تواند داشته باشد و حضور رئیس جمهوری در سالگرد شهادت حاج قاسم، پیشنهاد خوبی است که باید انجام شود.

در این نشست برخی مدیران از جمله محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت.

ادای احترام به مقام شهدا در گلزار شهیدای کرمان بویژه سردار دل ها، دیدار با برخی دیگر از مدیران استان و حضور در اجتماع دانشجویان و نیز برخی طیف های سیاسی از جمله برنامه های سفر حسینی به کرمان اعلام شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.