معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی، علی رمضانی را به عنوان «رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» منصوب کرد.

علی رمضانی رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از  روابط‌عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  یاسر احمدوند طی حکمی علی رمضانی را به عنوان رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به اهمیت توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و تسهیل دسترسی مردم به این کالای با ارزش فرهنگی در شرایط ویژه برآمده از همه‌گیری کرونا، با توجه به بهره‌مندی جنابعالی از تجارب فرهنگی و اجرایی و به استناد شیوه‌نامه مربوط، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» منصوب می‌شوید.

احمدوند در پایان این حکم ابراز امیدواری کرده است: با استعانت از خداوند متعال در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام ارزشمند اسلامی و انجام وظایف مصوب بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی موفق و موید باشید.

علی رمضانی فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی از دانشگاه تهران بوده و هم اکنون مشغول نگارش رساله دکترای خود در همین رشته است. از دیگر سوابق او می‌توان به مدیر گروه فرهنگ پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و مشاور طراحی و برنامه‌ریزی ریاست این پژوهشگاه (تا کنون)، مدیرکل تأمین منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاون فرهنگی و تولید انتشارات سروش، معاون تولید و رسانش کانون اندیشه جوان، رئیس هیأت مدیره شرکت کتابشهر ایران، رئیس هیأت مدیره کانون اندیشه جوان، عضو هیأت مدیره شرکت انتشارات به نشر (وابسته به آستان قدس رضوی) و رئیس هیأت مدیره انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اشاره کرد.

او پنجم آبان ماه سال جاری به عنوان مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب شد.

دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران با مجری‌گری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برای بهمن‌ماه در حال تدارک است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.