شهرآورد ۹۷ بازی جذابی از آب درنیامد و خیلی‌ها ناراضی بودند.دو تیم برای نباختن به میدان آمدند و در استادیوم خالی بیشتر با یکدیگر درگیر بودند. 

 بیشترین ضرر از نبود هواداران را  پرسپولیس می‌کند

در این بین تنش‌هایی بین نیمکت‌ها و داوران بازی هم به وجود آمد که سبب شد بازی از تب و تاب بیفتد. افشین پیروانی که با داور هم دچار چالش شد، معتقد است وظیفه داشته در آن چالش‌ها میانجی‌گری کند. با او که سابقه زیادی در شهرآوردها چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان سرمربی دارد، همکلام شدیم تا نظراتش را جویا شویم.

از بازی پرسپولیس راضی بودید؟

ما فوتبالی بهتر بازی کردیم و اگر دقت می‌کردیم و ضربه امیری گل می‌شد، می‌توانستیم دست پر زمین را ترک کنیم اما متأسفانه متوقف شدیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران این امتیازات شود.

چرا این‌قدر به داوری اعتراض داشتید؟

من خیلی کم اعتراض کردم و بیشتر سعی داشتم فضا را بنا به وظیفه ام آرام کنم.داور به من می‌گفت بشینم روی نیمکت. من نمی‌دانستم باید بشینم یا وظیفه‌ام را برای آرام کردن جو بازی انجام دهم. 
خطا را برای ما نگرفتند، دو تا کارت زرد هم به نیمکت ما دادند. داور می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

چرا شهرآورد جذاب نبود و همه را ناراضی کرد؟

مگر بقیه بازی‌های لیگ جذاب بود که شهرآورد جذاب باشد. دو تیم تلاش خود را کردند و هر چی داشتند در بازی گذاشتند.

اما آمار شوت‌ها و خلق موقعیت‌ها در این بازی اسفناک بود.
شهرآورد حساس است و دو تیم می‌آیند که اول بازنده نباشند. این بازی هم شرایط خاص خودش را داشت و برای دو تیم در شرایط امروز لیگ اینکه دست خالی از میدان خارج نشوند خیلی مهم بود. به نظر من این بازی ۳۰ امتیاز دارد نه ۳ امتیاز. 

با این شرایط به صدر بر می‌گردید؟

ما به صدر عادت داریم و به صدر برمی‌گردیم. تیم ما در مسیر پیشرفت است و بازی به بازی بهتر می‌شود. در شهرآورد هم دیدید که از نظرفوتبالی نمایش زیباتری داشتیم و مقابل استقلال با انگیزه خیلی بهتر بازی کردیم.

نظرتان درباره شهرآورد بدون تماشاگر چیست؟

پرسپولیس بیشترین تماشاگر را دارد و طبیعتاً از نبود تماشاگران بیشترین ضرر را تیم ما متحمل می‌شود. یک نوع سردرگمی بین مسئولان هست که سبب شد تماشاگران زوج و فرد به استادیوم بیایند.امیدوارم زودتر همه کمک کنند تا تماشاگران به استادیوم‌ها برگردند. ما با تماشاگرانمان ۱۲ نفره به حریفان حمله می‌کنیم.

در مورد حملات کلامی مدیران دو باشگاه قبل از شروع بازی صحبت می‌کنید؟

ما شروع کننده دعوای کلامی نبودیم.معتقدم باید به پرسپولیس احترام بیشتری گذاشته شود.ما حرفمان را در زمین می‌زنیم و به همه حریفانمان احترام می‌گذاریم.

بازی بعدی با هوادار است پیش‌بینی شما چیست؟

ما در هر بازی فقط برای پیروزی به میدان می‌رویم و از این بازی خانگی هم فقط برد می‌خواهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.