در دوران مدیریت کارل هاینس رومینیگه در بایرن، این باشگاه از اینتر بازیکنی جذب نکرد.

رومینیگه: چرا بایرن هرگز از اینتر بازیکن نگرفت؟

به گزارش قدس آنلاین، کارل هاینس رومینیگه سال ها مدیر اجرایی بایرن بود و اکنون رئیس افتخاری باشگاه نیز محسوب می شود. ستاره سابق تیم ملی آلمان که با پیراهن بایرن نیز فاتح عناوین زیادی شد. طبعا همه او را با بایرن به یاد می آورند ولی رومینیگه چند سال نیز برای اینتر بازی کرد و به این همچنان تعلق خاطر دارد.

رومینیگه هنوز بازی های اینتر را تعقیب می کند و جالب اینکه در دوران حضور او در کادر مدیریتی بایرن، این باشگاه هرگز از اینتر بازیکن جذب نکرد.

رومینیگه در این رابطه به توتو اسپورت گفت:« اینتر در قلب من جای دارد و همواره سعی داشتم از این باشگاه بازیکن جذب نکنم تا به نوعی باعث تضعیف شان نشوم ولی اگر الان بخواهم از اینتر و به طور مشخص از سری آ یک بازیکن برای بایرن جذب کنم، او لائوتارو مارتینز خواهد بود. از نظر من مهاجم فوق العاده قدرتمندی است.»

رومینیگه فاش ساخت که زمان حضور در بایرن نزدیک بود دو بازیکن فعلی یوونتوس جذب کنند:« فدریکو کیه زا را زمانی که برای فیورنتینا بازی می کرد، می خواستیم. او شبیه به ریبری و روبن بازی می کند. خوب دریبل می زند و قدرت شوتزنی بالایی هم دارد. دیبالا هم زمانی که در پالرمو بود، مورد توجه ما قرار داشت ولی در نهایت راهی یوونتوس شد. خیلی دوست داشتیم او را جذب کنیم ولی نشد. او بازیکن فوق العاده ای است ولی مثل هر فوتبالیستی، فراز و نشیب هایی را تجربه کرده است.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.