نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی جراحی بزرگی است که باید به صورت پلکانی انجام شود.

حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی جراحی بزرگی است که باید پلکانی انجام شود

به گزارش قدس آنلاین  و به نقل از ستاد خبری نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان، حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمان‌فر در بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان در مشهد ، در جمع خبرنگاران در خصوص حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اظهار کرد: حذف ارز دولتی جراحی بزرگی در کشور است اما لازم است که انجام‌ شود. اگر ملاحظات در این کار صورت گیرد قطعا این اقدام به نفع تمام آحاد مردم خواهد بود. البته طبیعتا باید پلکانی باشد و در مرحله اول شامل دارو و نان نخواهد بود.

وی افزود: این اتفاق باید رقم ‌بخورد تا صنعت، کشاورزی و خدمات کشور وضعیت درستی پیدا کند.

وی در پاسخ به سوالی درباره صنعتی شدن کشاورزی و جلوگیری از هدر رفت آب در  حوزه کشاورزی افزود: این یک ضرورت است که بتوانیم از منابع آبی در کشاورزی به درستی پاسداری کنیم. منابع آبی کشور به نحوی نیست که اگر امروز از بین بردیم فردا بتوانیم با قیمت بیشتری به‌دست آوریم زیرا دستمان خالی می‌شود. امروزه باید برخی از اقدامات در حوزه کشاورزی، صنعت، خدمات و مصارف خانگی را مدیریت کنیم و مردم بدانند که آب سرمایه بزرگی است که نباید مفتی آن را هدر داد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی درباره ضرورت شفافیت در حوزه صنعت و کشاورزی عنوان کرد: همه جا شفافیت با منطق خود ضرورت داشته و برکات زیادی دارد. در حوزه صنعت و کشاورزی نیز باید شفاف‌سازی شود که قیمت تمام شده چقدر است و واقعیت‌هایش چیست. انشاالله در سراسر کشور و در تمام بخش‌ها شفافیت صورت گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین پژمان‌فر تصریح کرد: نمی‌توانیم بدون شفافیت جلو برویم. برنامه‌های ما در این خصوص شامل شفافیت در موضوع قیمت‌های تمام‌ شده و حمایت در حوزه یارانه‌ها است که باید آشکار باشد.

گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان در ۱۵ هزار متر مربع مساحت با حضور ۱۴۰ شرکت داخلی و خارجی، ۱۶ تا ۱۹ آذرماه جاری پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.