همزمان با خجسته میلاد حضرت زینب(س) جشن ازدواج ۵۰ زوج محروم مشهدی در قالب طرح «زندگی به سبک رضوی» در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

برپایی جشن آغاز زندگی ۵۰ زوج محروم مشهدی در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، در برنامه مشترک مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی و معاونت فرهنگی سپاه امام رضا(ع)، طرح آموزشی «زندگی به سبک رضوی» برای ۵۰۰ زوج جوان مشهدی در حال اجراست که به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) جشن ازدواج ۵۰ زوج این گروه، در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

این برنامه با اجرای مراسم مولودی‌خوانی توسط خادمان حرم مطهر رضوی، سخنرانی کارشناس امور خانواده و زوجین، تقدیم متبرکات رضوی و یک جلد قرآن مجید با پیامی از تولیت آستان قدس رضوی همراه بود. پس از این مراسم، نومزدوجین دعوت شده با حضور در مهمانسرای حضرت رضا(ع) از غذای متبرک شب عید متنعم شدند.

شایان ذکر است جشن ازدواج ۲۵۰ زوج شناسایی تا قبل از دهه فاطمیه برگزار خواهد شد و پس از ایام سوگواری فاطمیه، ۲۵۰ زوج دیگر نیز جشن شروع زندگی مشترکان را در حرم مطهر حضرت رضا(ع) برپا خواهند کرد. این جشن‌ها، اولین مرحله از اجرای طرح آموزشی «زندگی به سبک رضوی» ویژه نومزدوجین جوان است که به مدت ۳ سال تداوم خواهد داشت و زوجین شرکت کننده در آن از خدماتی همچون خدمات مشاوره و راهنمایی، فعالیت‌های عملی و مهارتی مرتبط با همسرداری و پرورش فرزند و... بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: استان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.