استاندار خراسان رضوی از اجرای فاز اول محدودیت های هوشمند از فردا خبر داد و گفت: همه ادارات باید زمینه تزریق واکسیناسیون را برای کارمندان باقی مانده فراهم کنند.

 فاز اول محدودیت‌های هوشمند از فردا اجرا می‌شود

به  گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان، با اشاره به شرایط مطلوب استان گفت: شرط ادامه وضعیت فعلی، رعایت و پیشگیری از سوی دستگاه‌ها و مردم شریف استان است.

وی با بیان اینکه فاز اول محدودیت‌های هوشمند از فردا اجرا می‌شود، تاکید کرد: همه ادارات باید زمینه تزریق واکسیناسیون را برای کارمندان باقی مانده فراهم کنند.

نظری در ادامه گفت: در ارتباط با مراکز واکسیناسیون باید بررسی کارشناسی صورت بگیرد. تاکید ما بر این است که ضریب واکسیناسیون کارمندان ادارات، کارخانجات و مراکز تجاری افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به ضرورت بکارگیری واکسیناسیون سیار برای قشرهای مختلف و کارکنان صنایع، ادامه داد: در قالب لکه گیری منطقه‌ای باید ضریب تزریق واکسیناسیون استان را بالا ببریم و این شامل اقشار، اصناف و محیط‌های مختلف خواهد بود.

مدارس متخلف تعطیل می شوند

استاندار خراسان رضوی همچنین با بیان اینکه در خصوص بازگشایی مدارس باید یک صدای واحد شنیده شود، افزود: در این خصوص باید دو وضعیت را مد نظر بگیریم. نخست اینکه هر منطقه‌ای که وضعیت آبی و زرد دارد بر اساس تصمیمات مرکز فعالیت مدارس آن مانعی ندارد نکته دوم مقیاس مدرسه است و بدین گونه اگر در محیط‌های آبی و زرد رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مدرسه صورت نگیرد در آن صورت مدرسه باید تعطیل شود که مسوولیت کار با آموزش و پرورش و مدیر آن مدرسه خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.