رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی از آغاز مرحله جدید طرح «هم‌سایه» ویژه نومزدوجین محروم سراسر کشور خبر داد.

آغاز طرح «هم‌سایه» ویژه نومزدوجین محروم سراسر کشور

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه دژبرد  گفت: اولین اردوی سه روزه فرهنگی، آموزشی و زیارتی طرح «هم‌سایه» ویژه ۱۰۰ زوج جوان محروم دو استان، همزمان با ولادت حضرت زینب(س) برگزار ‌شد. 

وی افزود: این اردو با حضور ۵۰ زوج از استان‌ کهگیلویه و بویراحمد و ۵۰ زوج از استان خوزستان برگزار شد و زوجین طی مدت سه روز اقامت در زائرشهر رضوی از دو دوره با محوریت «آموزش مهارت‌های زندگی» و «آشنایی با تکنیک‌های همسرداری» در زائرشهر رضوی بهره‌مند شدند. 

به گفته دژبرد، زوجین در دومین روز از این سفر زیارتی، یک دوره آموزشی از سلسله جلسات «زندگی به سبک رضوی» را در حرم مطهر رضوی گذراندند و حجت الاسلام محمدتقی حسین زاده خطیب حرم مطهر نیز در گفتگو با آن ها نکاتی را در حوزه خانواده مطرح کرد.

دژبرد افزود: میهمانان طرح «هم‌سایه» در سومین روز از حضورشان در مشهدالرضا(ع)، با پوشش محلی خود در جشن ازدواج «زندگی به سبک رضوی» در رواق شیخ حر عاملی بارگاه منور رضوی شرکت کردند و از ویژه برنامه‌های مفرح و فرهنگی تدارک دیده شده برای این روز استفاده بردند. 

حرم گردی، بازدید از موزه‌ها و اماکن متبرکه و حضور در مراسم بسته بندی گل‌های متبرک فوق ضریح حرم حضرت رضا(ع)، دیگر بخش‌های سومین روز اردوی زوجین بود.   

به گفته رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی، طرح «هم‌سایه» بعد از ایام عزاداری دهه فاطمیه و از ۲۰ دی ماه، با حضور زوج‌هایی از استان‌های چهارمحال و بختیاری، فارس، قزوین و خراسان جنوبی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.