۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
کد خبر: 781046

جاشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، از این که پیش از ابتلا به ویروس کرونا واکسن نزده ابراز پشیمانی کرد.

کیمیش: پشیمانم که زودتر واکسن نزدم

به گزارش قدس آنلاین، کیمیش در ماه اکتبر به صورت علنی اعلام کرد که هنوز تصمیمی برای تزریق واکسن کرونا ندارد.

این بازیکن مدعی بود که در انتظار نتیجه تحقیقات درباره عوارض بلندمدت این واکسن و به همین دلیل برای تزریق آن بلاتکلیف است.

در نهایت تماس او با فردی که مبتلا به ویروس کرونا بود باعث شد که چند بازی از ترکیب بایرن دور مانده  قادر به همراهی تیمش نباشد.

کیمیش در انتهای ماه نوامبر نیز شخصا به این ویروس مبتلا شد و از آن زمان در قرنطینه حضور داشته و نتوانسته بایرن را همراهی کند. دوری‎ای که به گفته ناگلزمان تا پایان سال جاری میلادی ادامه خواهد داشت  او نمی‌تواند تیمش را تا سال ۲۰۲۲ همراهی کند.

کیمیش در گفتگو با شبکه آلمانی ZDF در این باره اظهار داشت:« مقابله با ترس و نگرانی‌ها برایم دشوار بود و به همین دلیل واکسن نزدم. شاید اتفاقی که برای من افتاد باید زودتر رخ می‌داد تا بهتر متوجه باشم. البته که الان وقتی به گذشته نگاه می‌کنم با خودم می‌گویم که کاش زودتر درباره تزریق واکسن تصمیم گرفته بودم اما این اتفاق در آن زمان برایم ممکن نبود.»

این بازیکن آلمانی همچنین مدعی شده که پیش از آن که با تست مثبت کرونا روبرو شود، وقتی برای تزریق واکسن کرونا گرفته بود که نتوانست از آن استفاده کند و مجبور شد وارد قرنطینه شود.

تصمیم کیمیش برای عدم تزریق واکسن با واکنش‌های تندی از سوی مقامات دولتی روبرو شده بود اما یولیان ناگلزمان و هانسی فلیک معتقد بودند که باید به تصمیم این بازیکن احترام گذاشت و آن را پذیرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.