وزیر امور خارجه با تاکید بر لزوم توسعه مناسبات ایران و کویت و تلاش برای رفع موانع کنسولی و تسهیل تردد اتباع دو کشور، آمادگی تهران را برای برگزاری کمیسیون مشترک و کمیته‌های کنسولی و مرزی اعلام کرد.

امیرعبداللهیان:ایران آماده برگزاری کمیته‌های کنسولی و مرزی با کویت است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، حسین امیرعبدالهیان در حاشیه نشست وزاری امورخارجه سازمان همکاری اسلامی( OIC) در اسلام آباد با احمد ناصر الحمد الصباح وزیر امور خارجه کویت دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار با تاکید بر توسعه مناسبات دو کشور و تلاش برای رفع موانع کنسولی و تسهیل تردد اتباع دو کشور، آمادگی تهران را برای برگزاری کمیسیون مشترک و کمیته های کنسولی و مرزی اعلام کرد.

امیرعبداللهیان روابط دو کشور را مبتنی بر برادری و همسایگی دانست و سلام سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری کشورمان برای امیر کویت را به وزیرخارجه این کشور ابلاغ کرد.

وزیر امور خارجه کویت نیز در این دیدار با ابلاغ سلام امیرکویت به مقام معظم رهبری و همچنین رییس جمهوری اسلامی ایران گفت کمیته‌های کنسولی و مرزی دو کشور به زودی برگزار خواهد شد.

وی در این دیدار ضمن گفت وگو درخصوص تحولات منطقه‌ای و مناسبات دوجانبه از وزیر امور خارجه کشورمان برای سفر به کویت دعوت کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.