مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی استفاده از منبع انرژی گاز را در صنایع استان مهم دانست و گفت: در حال حاضر شش هزار و ۳۳ واحدصنعتی درسطح استان از نعمت گازطبیعی برخوردارند که در مجموع در بخش کشاورزی، خانگی و صنعتی ۷۵درصد انرژی استان ازگازطبیعی تامین می شود.

۷۵درصد انرژی استان مرکزی از گاز طبیعی تامین می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا سمیعی با اشاره به اینکه این شرکت به عنوان یکی ازمهمترین منابع تامین کننده انرژی استان است، اظهار کرد: همچنین درسطح استان مرکزی۱۸شهرک صنعتی ازنعمت گازطبیعی برخورداربوده و۱۱ناحیه صنعتی نیزدرجریان تولید خود از این منبع الهی بهره مند می باشند.

وی اضافه کرد: استفاده از گاز طبیعی در بخش تولیدات صنعتی گلخانه ای نیز مورد توجه قراردارد و بخش عمده ای از تامین گرمایش گلخانه های سطح استان درجریان تولیدات کشاورزی و گلخانه ای خود نیاز ضروری به این نعمت الهی دارند.

مدیرعامل شرکت گازاستان مرکزی همچنین در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به پاسخگویی مرکزکنترل امدادمکانیزه، افزود: این مرکزدرحداقل زمان جهت پاسخگویی ورسیدگی به مشکلات امدادی مشترکین باشماره تماس ۱۹۴ در مدت تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی همه مشترکین تحت پوشش است.

سمیعی با تاکید بر اینکه با پیگیری های انجام شده تا مدتی نه چندان دورکلیه شهرستان های تابعه ازخدمات امدادمکانیزه وپیشرفته نیز بهره مند می شوند تصریح کرد: گسترش گستره ی اقلیمی درپهنه ی این استان مورد توجه مسئولین این مجموعه بوده وضمن خدمت رسانی  شهرستان اراک که شامل بخشهای اراک، سنجان،داوودآباد، ساروق وکارچان می شود؛ شهرستان فرمهین هم که شامل بخشهای تلخاب وخنجین می باشد زیرپوشش خدمت رسانی امدادمکانیزه قرار گرفته است وامیداست که به زودی به پوشش صددرصدی درسطح استان برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.