۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 781778

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه معرفت‌بخشی روزنامه قدس و ترویج آن با استفاده از قالب‌های مختلف هنری می‌تواند نقش مهمی در اعتلای فکری و فرهنگی جامعه ایفا کند.

غفلت از جایگاه کلانشهر مذهبی مشهد

فاطمه رحمانی در بازدید از مؤسسه فرهنگی قدس به مناسبت آغاز سی وپنجمین سال تأسیس روزنامه قدس عنوان کرد: این مسئله‌ای است که روزنامه قدس با توجه به وجود مضجع منور امام رضا(ع) و همچنین آستان قدس رضوی می‌تواند در آن بسیار موفق باشد.

وی با اشاره به اینکه نگاه به آستان قدس و بحث زیارت به عنوان هویت شهر مشهد باید یک نگاه فراملی باشد، عنوان کرد: در بحث بودجه زیارت باید یک فضاسازی جدی داشته باشیم، چراکه بودجه زیارت برای کلانشهر مذهبی مشهد آن‌طور که باید و شاید دیده نشده است.

وی با بیان اینکه کلانشهر مذهبی مشهد به میلیون‌ها زائر در حال ارائه خدمات است و دلدادگان اهل بیت(ع) از سراسر کشور به مشهد رفت و آمد دارند و حول محور و مضجع امام رضا(ع) گرد آمده‌اند، تصریح کرد: جایگاه مشهد آن‌گونه که باید از سوی سیاست‌گذاران مطرح و دیده نشده است و روزنامه قدس می‌تواند در این زمینه نقش مهمی داشته باشد تا آن توجهی که باید به شهر مشهد شود، مورد غفلت قرار نگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.