سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که توانستیم برد مهمی را برابر ذوب‌آهن کسب کنیم.

گل‌محمدی: پیروزی مهمی مقابل ذوب‌آهن کسب کردیم

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: برنامه‌های خوبی برای این دیدار داشتیم و خوشبختانه توانستیم به برتری برسیم. ذوب آهن در دفاع عملکرد خوبی داشت و از طرفی ما هم در دقایقی برای گردش توپ با مشکل مواجه شدیم. در مجموع کسب سه امتیاز این دیدار برای ما بسیار اهمیت داشت که خوشحالیم به هدفمان رسیدیم.

وی افزود: عملکرد خوبی داشتیم و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم. از طرفی اجازه ندادیم که ذوب آهن در خلق موقعیت خوب عمل کند و در نهایت هم به برتری رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی بود و ما هم در یکی دو سال گذشته در ورزشگاه آزادی نتوانسته بودیم حریف را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم که امروز این اتفاق رخ داد و از این بابت خوشحالیم. 

گل‌محمدی در رابطه با احتمال حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به خاطر عدم کسب مجوز حرفه‌ای تصریح کرد: روز قبل هم دلیل این موضوع را گفتم. ساختار فوتبال ایران سال‌هاست که ایرادهای اساسی دارد. بالاخره یک جایی همه باید کمک کنند تا این زیر ساخت‌ها را درست کرد. امکانات فوتبال ما نسبت به سطح فنی تیم ملی و باشگاها خیلی کمتر است.

وی تاکید کرد: AFC سختگیری‌های زیادی دارد و امیدوارم مشکل حل شود و این مشکلات سال‌های قبل هم وجود داشته اما توانستیم مجوز حضور در آسیا را بگیریم.

وی در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد: از گرفتن سه امتیاز خیلی خوشحالیم توانستیم خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم چرا که سه امتیاز حساسی را کسب کردیم. در نیمه اول گردش خوب توپ نداشتیم اما موقعیت گلزنی داشتیم در نیمه دوم  هم مسلط بر بازی بودیم.

گل‌محمدی تاکید کرد: بازی سنگین، فیزیکی و درگیرانه‌ای را پشت سر گذاشتیم. باید از بازیکنانم تشکر کنم که برای کسب برد و امتیازات این دیدار اراده زیادی داشتند. این پیروزی را به همه هواداران تقدیم می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی بعدی تیمش برابر سپاهان در زمین بی‌طرف تاکید کرد: هم ما و هم سپاهان ورزشگاه‌های خوبی داریم اما برگزاری این بازی در ورزشگاه بی‌طرف آن هم به خاطر اتفاقاتی که وجود داشته عجیب بود و این مسئله برای ما غیر قابل هضم است. این اتفاق رخ داده و باید در شهر بی‌طرف بازی کنیم. برخی اتفاقات در فوتبال ما فقط برای ایران و فوتبال ماست و راجع به این مسئله نمی‌شود خیلی صحبت کرد.

وی در مورد اعتراض مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن به خاطر خطای پنالتی پرسپولیس گفت:  صحنه را دوباره دیدم. این پنالتی کاملا درست بود و مدافع حریف یک خطای واضح را انجام داد و پای مهاجم ما را زد. اگر او پایش را نمی‌زد آل‌کثیر در موقعیت خوب گلزنی قرار می‌گرفت. باز هم تاکید می کنم که پنالتی ما کاملا واضح بود.

گل‌محمدی در مورد آخرین وضعیت بازیکنان تاجیکستانی تیمش خاطرنشان کرد: آی‌تی‌سی آنها صادر نشده و هنوز کارهای‌شان انجام نشده است. ما این دو بازیکن را جذب کردیم تا نیم‌فصل اول به ما کمک کنند، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. اگر می‌دانستیم تا نیم‌فصل دوم بازی نمی‌کنند این همه انرژی و وقت هدر نمی‌دادیم بازیکن خارجی بگیریم و هنوز هم امکان استفاده از آنها را نداشته باشیم. شاید در دو هفته آینده مشکل آی تی سی درست شود اما یکی از آنها (وحدت هنانوف) مصدوم است و تا یک ماه نمی‌توانیم از او استفاده کنیم و این بازیکن تا نیم فصل اول به طور کامل غایب است.

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد عصر امروز با ۲ گل ذوب‌آهن را در ورزشگاه آزادی شکست دهد تا با ۲۲ امتیاز به رده سوم جدول برسد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.