مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی در سفر به خلیل آباد ضمن بازدید از طرح ها وامکانات ورزش دراین شهرستان ونیز پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش خلیل آباد گفت: در سطح استان علاوه بر رها شدن ۶۰ پروژه ورزشی که میلیارد ها تومان برای آنها سرمایه گذاری شده است تعداد ۲۰۰ پروژه نیمه تمام دیگر هم داریم که همچنان بلااستفاده مانده است.

۶۰ پروژه ورزشی رها شده در خراسان رضوی

به گزارش قدس انلاین از خلیل آباد، افشین داوری اظهار داشت: طرح های زیادی در استان بدون توجه به زیرساخت و تامین اعتبار آن شروع شده که امروز سرمایه های کشور ودولت فقط خاک می خورد واعتباری نیست که این پروژه ها تکمیل گردد.

افشین داوری مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی به اتفاق ابراهیم قاسم پور فرماندار شهرستان خلیل آباد از گود باستانی در این شهرستان در روستای دهنو بازدید کردند.

در این بازدید کاظم اسماعیل نژاد رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان خلیل آباد  گفت: تعداد ۱۰خانه ورزش روستایی در شهرستان فعال است که تقاضا می شود، نسبت به تجهیز بیشتر خانه های ورزش جوانان مساعدت گردد.

 مدیرکل ورزش وجوانان استان خراسان رضوی در این بازدید ،قول مساعد داد قسمتی از نیازهای ضروری در جهت تجهیز زورخانه امام علی (ع) این شهرستان را از محل اعتبارات استانی تامین کند.

طرح های نیمه تمام ورزش خلیل آباد جان تازه ای بخود می گیرد

ابراهیم قاسم پور فرماندار شهرستان خلیل آباد در بازدید افشین داوری از پروژه های نیمه تمام هیات های ورزشی در استادیوم شهید علوی نژاد دراین شهرستان گفت: اکثرپروژه های ورزش شهرستان خلیل آباد نیمه تمام  ورها شده است که می طلبد به عنوان مدیر کل ورزش استان توجه ویژه ای را به این شهرستان داشته باشید.

فرماندار خلیل آباد گفت: در سفر استاندار وقت خراسان رضوی ومدیر کل وقت ورزش وجوانان خراسان رضوی قول ساخت سه زمین چمن مصنوعی را برای روستاهای شهرستان دادند که علیرغم اعلام آمادگی مردم برای در اختیار گذاشتن زمین وحصار کشی این مهم عملی نشده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.