میزبانی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل عراق و امارات و برگزاری مراسم صعود به جام جهانی در ورزشگاه آزادی امروز (شنبه) در دیدار رییس فدراسیون فوتبال با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، بررسی شد.

ایران مهیای برگزاری جشن صعود به جام جهانی فوتبال

به گزارش قدس آنلاین، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم امروز در دیدار علیرضا عاصم یوسفی درباره برگزاری مراسم صعود به جام جهانی، انجام مسابقات فوتبال لیگ برتر به صورت فشرده و آمادگی امکانات و چمن ورزشگاه آزادی و اردوی تیم‌های ملی در رده‌های مختلف سنی در کمپ تیم‌های ملی گفت و گو و تبادل نظر کردند.

در این جلسه سعید ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و میرشاد ماجدی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز حضور داشتند.

شاگردان دراگان اسکوچیچ ساعت ۱۹:۳۰ روز هفتم بهمن در ورزشگاه آزادی، پذیرای عراق خواهند بود. ایران در صورت برتری در این دیدار می‌تواند جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دریافت کند.

تیم ملی همچنین در دور برگشت بازی‌ها از ساعت ۱۹:۳۰ روز دوازدهم بهمن در ورزشگاه آزادی، مقابل تیم‌ملی امارات صف‌آرایی می‌کند.

تیم ایران در مرحله گروهی‌ رقابت‌های جام جهانی با ۱۷ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و تیم کره‌جنوبی با ۱۴ امتیاز در رده دوم قرار دارند.  ایران در صورت برتری برابر تیم عراق می‌تواند سومین حضور متوالی خود برای حضور در بزرگترین جشنواره فوتبالی جهان را جشن بگیرد. 

تیم ایران پیش از این در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، ۱۹۹۸ فرانسه، ۲۰۱۴ برزیل و ۲۰۱۸ روسیه حضور یافته است.

جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱) در کشور قطر برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.