دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارزگفت: شهید سلیمانی همانند حضرت فاطمه (س) با پیروی از امام زمان خود و در جهت حمایت از اقتدار و عزت مسلمانان در میدان حضور داشت و برای دفاع از اسلام از هیچ گونه تلاشی دریغ نکرد.

 شهید سلیمانی همانند حضرت فاطمه (س) پیرو مکتب ولی فقیه بود / یاد شهید سلیمانی برای همیشه زنده است

حجت الاسلام سید رضا تقوی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد:  عزت و سربلندی شهید قاسم سلیمانی  به این دلیل بود که او  تربیت شده مکتب امامت و ولایت بود .  

وی با بیان اینکه دومین سالگرد شهید سلیمانی با ایام فاطمیه و شهادت بانوی بزرگ اسلام همزمان شده است، تصریح کرد: شهید قاسم سلیمانی ارادت ویژه ای به حضرت فاطمه (س) نیز داشت و هر موقع اسم این حضرت در نزد او آورده می شد چهره این شهید تغییر پیدا کرده  و در تمام وجود شهید سلیمانی احساس خاصی  ظهور و بروز پیدا می کرد.
دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز افزود: شهید سلیمانی همانند حضرت فاطمه (س) که  در روزهای پس از رحلت پیامبر (ص) با پیروی از امام زمان خود و در جهت حمایت از اقتدار و عزت مسلمانان در میدان حضور پیدا کرد، در تمام عمر خود پیرو ولی فقیه بود و برای دفاع از اسلام از هیچ گونه تلاشی دریغ نکرد.
وی ادامه داد: شهید سلیمانی به نوعی مفسر قران بود که ممکن است برای برخی دارای ابهام باشد اما طبق ایات قرآن و روایات هر مجاهدی که در میدان جنگ حضور پیدا می کند بخشی از ایات قران را در حال تفسیر  عملی است  از این رو شهید سلیمانی برخی از ایات قران را با عمل خود تفسیر کرد .
رئیس مجمع نمایندگان تهران  با بیان اینکه سردار سلیمانی یک مجاهد فی سبیل الله بود، ادامه داد: او در حالی که یک فرمانده مقتدر می باشد از تواضع خاصی نیز برخوردار بود که در برخی مواقع  انسان را به شگفتی وا می دارد و با همین اقتدار و تواضع شاگردان زیادی رابرای انقلاب اسلامی تربیت کرد و تحویل جامعه داد.
حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه او بهترین الگو برای جوانان است بیان داشت: یاد شهید سلیمانی برای همیشه زنده است و به رزمندگان و مجاهدان نیرو و روحیه  می بخشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.