یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان ارتش رژیم اشغالگر در شرق نابلس به شهادت رسید.

شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نابلس

به گزارش قدس آنلاین، ایرنا به نقل از فلسطین الیوم نوشت: «بکر حشاش» جوان ۲۱ ساله فلسطینی در درگیری مسلحانه بامداد امروز در اطراف اردوگاه بلاطه در شرق نابلس به شهادت رسید.

جنبش حماس امروز بلافاصله بیانیه ای صادر و تاکید کرد که خون شهید حشاش در کنار خون دیگر شهدای فلسطین، باعث تشدید انتفاضه در کرانه باختری خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: جوانان راه شهدا را تا دستیابی به اهداف مردم ما در نجات از رژیم اشغالگر ادامه خواهند داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، «بکر حشاش» جوان ۲۱ ساله فلسطینی در درگیری مسلحانه بامداد امروز در اطراف اردوگاه بلاطه در شرق نابلس به شهادت رسید.

جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که خون شهید حشاش در کنار خون دیگر شهدای فلسطین، باعث تشدید انتفاضه در کرانه باختری خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: جوانان راه شهدا را تا دستیابی به اهداف مردم ما در پایان اشغالگری ادامه خواهند داد.

جنبش حماس در واکنش به پیروزی اسیر هشام ابوهواش در اعتصاب علیه صهیونیستها که به "نبرد شکم‌های خالی" معروف شده، اعلام کرد که پیروزی ابوهواش بر سازمان زندان‌های صهیونیستی، به منزله پیروزی مجدد پایداری و مقاومت ملت فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیست است.

این جنبش همچنین تاکید کرد که ابوهواش بار دیگر قدرت ملت فلسطین و اسرای قهرمان برای پیروزی بر دشمن در هر نبردی را ثابت کرد.

بازداشت ۷۵ فلسطینی ساکن غزه در سال ۲۰۲۱

در همین حال،‌ مرکز مطالعات اسرای فلسطین در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۱ میلادی، ۷۵ فلسطینی را در نوار غزه بازداشت کرد.

در این گزارش آمده است که تعداد فلسطینیان بازداشت شده در نوار غزه به دست نظامیان اسرائیلی در سال ۲۰۲۰ نیز حدود ۷۶ نفر بوده که تغییر قابل ملاحظه‌ای در این زمینه صورت نگرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.