سرمربی فرش‌آرا مشهد گفت: به جوانان تیمم افتخار می‌کنم که توانستند بازی سه هیچ باخته را به تساوی بکشند، اما بضاعت فرش‌آرا همین است.

جرات نداریم از داوری حرف بزنیم/ بضاعت فرش‌آرا همین است

به گزارش قدس آنلاین، قدرت بهادری در خصوص شکست ۵ بر ۳ تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: بازی سختی پشت سر گذاشتیم. همه تیم گیتی پسند را می‌شناسند. می‌دانستیم چه شرایطی در پیش داریم. ۴ بازیکن با تجربه خود را در اختیار نداشتیم و از بازیکنان جوان استفاده کردیم.

وی افزود: این جوانان بازی ۳ هیچ باخته را به تساوی کشاندند، به آنان افتخار می‌کنم. با بضاعت ما شرایط خوبی در این بازی داشتیم. با توجه به اینکه گیتی پسند در هفته گذشته در خانه شکست خورده بود برای ۳ امتیاز به مشهد آمده بود.

سرمربی فرش‌آرا در خصوص شرایط دو بازیکن جدیدش عنوان کرد: تا جایی که دست باشگاه باز بوده توانستیم بازیکن جذب کنیم. حمید قهرمانی پس از چند سال دوری شرایط خوبی داشته و از او راضی هستیم. فرشاد کلاه‌کج نیز خوب بوده، اما عملکرد بازیکنان وقتی خوب است که تیم امتیاز بگیرد.

بهادری تصریح کرد: به عنوان بازیکن از هم‌تیمی‌هایم توقع ندارم گیتی پسند را شکست دهند. اگر از گیتی پسند هم امتیاز می‌گرفتند، روی سر ما جا داشتند. امتیاز گرفتن از تیم‌هایی مانند گیتی پسند و مس سونگون ارزش دارد، اما با شرایط موجود باشگاه نگاه دیگری داریم و امیدوارم شرایط باشگاه بهبود پیدا کند.

وی در خصوص عملکرد خوب فرش‌آرا در ابتدای نیمه دوم گفت: ابتدای نیمه دوم توانستیم ۳ گل دریافتی در نیمه نخست را جبران کنیم، اما جوانی بازیکنان در همین صحنه‌ها خودش را نشان می‌دهد.

سرمربی فرش‌آرا مشهد در خصوص عملکرد داوری بیان کرد: جرات نداریم از داوری حرفی بزنیم.

کشاورز: پیش‌بینی می‌کردیم یک بازی سخت در مشهد داشته‌باشیم

سرمربی گیتی‌پسند در خصوص پیروزی تیمش مقابل فرش‌آرا مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منتظر بازی سختی در مشهد بودیم و پیش‌بینی ما درست از آب درآمد. در نیمه نخست خیلی زود به گل رسیدیم و کنترل بازی را هم در اختیار داشتیم، اما در شروع نیمه دوم فرش‌آرا عملکرد بهتری داشت و هر ۳ گل را جبران کرد، اما در ادامه بازیکنان به خودشان آمده و بازی را به دست گرفتند که خوشبختانه با نتیجه خوبی توانستیم بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم.

محمد کشاورز در رابطه با تاثیر شکست هفته گذشته مقابل مقاومت البرز خاطرنشان کرد: طبیعتا آن شکست روی عملکرد بازیکنان تاثیر می‌گذارد، البته در آن دیدار مستحق باخت نبودیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. موقعیت‌هایمان مقابل مقاومت از این دیدار بیشتر بود.

وی اضافه کرد: به تیم جوان فرش‌آرا نیز خسته نباشید می‌گویم، تمام تلاش خود را به کار گرفتند. عملکرد داوری نیز مشکل خاصی نداشت، توانستند به راحتی بازی را اداره و مدیریت کنند.

کشاورز عنوان کرد: در این فصل نخستین بار است که بازی ۳ هیچ برده را در جریان بازی از دست می‌دهیم. در شروع نیمه اول خوب بودیم، اما در آغاز نیمه دوم فرش‌آرا عملکرد خوبی داشت و در ۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم تمرکز خود را از دست داده بودیم. در همان مدت نیز به اندازه کافی تنبیه شدیم، اما خداراشکر بازیکنان توانستند بازی را بازگردانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.