کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد از فردا در مناطق مختلف این استان شدت می‌گیرد که در نوار شرقی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

به گزارشقدس آنلاین، آیدا فاروقی افزود: برای امروز جوی پایدار و آرام برای استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است اما از فردا، سه‌شنبه،  افزایش ابر و برای ساعات عصر، احتمال بارش های پراکنده باران به ویژه در مناطق غرب و شمال غرب استان انتظار می رود.  
وی خاطرنشان کرد: برای روز جمعه این هفته سامانه بارشی دیگری در استان خراسان رضوی فعال خواهد شد که اطلاعات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به تداوم روند افزایشی دمای هوای خراسان رضوی تا پایان هفته جاری گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که به تدریج افزایش یافته و تا پایان هفته جاری به ۱۶ درجه می رسد.
فاروقی بیان کرد: کمینه دمای دیشب مشهد ۲ درجه زیر صفر بود که تا پایان هفته چند درجه افزایش یافته و به ۳ درجه سلسیوس خواهد رسید.
فریمان با کمینه دمای ۸ درجه زیر صفر و سبزوار با بیشینه دمای ۱۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
بیشترین شدت وزش باد در استان نیز در شبانه روز گذشته مربوط به تربت‌جام بوده که ۳۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

  منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.