شهردار درگز گفت: هر چند با مشکلات عدیده ایی در شهرداری درگز مواجه هستیم، ولی برای افزایش توان مالی شهرداری برای وصول مطالبات آن و ایجاد منابع مالی تدابیری اندیشیده شده و رفع مشکلات شن شویی و افزایش ساعت کاری از جمله برنامه های در دست اجراست.

برای افزایش توان مالی شهرداری درگز تدابیری اندیشیده شده است

به گزارش قدس آنلاین، مهندس نوروزی شهردار درگز در نشست خبری به تشریح فعالیت های شهرداری پرداخت و گفت: از ابتدای شروع این دوره اقدامات قابل توجهی در سطح شهر انجام گرفته است. ازجمله برنامه های در دست اجرا ، پی گیری در خصوص پاکیزگی شهر ، اجرای طرح آبیاری قطره ایی در فضای سبز به منظور رفع کمبود آب مصرفی درگز در فصول گرم سال، بحث توسعه فضای سبز و احداث گل خانه در مزار شهدا، آبرسانی پلاک۵۱ و رفع بلاتکلیفی پلاک ۱۹ بلوار شاهد، راه اندازی میدان میوه و تره بار، ایجاد بازار روز و جمعه بازار، احداث گرمخانه برای بی خانمان ها و بحث پیاده روسازی، جمع آوری و ساماندهی سگهای ولگرد،دانست . 

وی همچنین افزود: هرچند با مشکلات عدیده ایی در  شهرداری درگز مواجه هستیم ولی برای افزایش توان مالی شهرداری برای وصول مطالبات آن و ایجاد منابع مالی تدابیری اندیشیده شده ورفع مشکلات شن شویی و افزایش ساعت کاری  از جمله برنامه های در دست اجراست. 

حسین مقصودی، رئیس شورای شهر درگز  از اهمیت کار خبر و نیاز جامعه به خبررسانی صحبت کرد و افزود :تمام سعی و تلاش خبرنگاران و هدف از مطرح کردن مشکلات و معضلات جامعه ، کمک رسانی و رفع آنها بوده، امید است با تشکیل این جلسات برای مطلع شدن و حل مشکلات شهر پیش برویم. 

وی همچنین در پایان جلسه راه اندازی جمعه بازار و ایجاد خانه فرهنگ و تشکیل شورا و پاکبان در محلات را از جمله ایده های در دست اجرا شورای شهر دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.