رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تکمیل مرکز توانبخشی فرهنگی و ورزشی در سراسر کشور خبر داد و گفت: دولت نیز از این موضوع استقبال خوبی کرده، به گونه‌ای که برای مرکز لرستان در سفر ریاست جمهوری ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

تمامی مراکز توانبخشی بنیاد شهید تکمیل می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، امیرحسین قاضی زاده هاشمی صبح امروز در حاشیه بازدید از مرکز توانبخشی فرهنگی و ورزشی بنیاد شهید لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه این مراکز از ۱۵ سال پیش در سراسر کشور ایجاد شده، اما هنوز یا تکمیل نشده و یا به بهره‌برداری نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: این مراکز در مرکز استان‌ها برای ایثارگران پیش‌بینی شده که یک کلینیک سرپایی داشته باشند، تعداد زیادی جانباز داریم که نیاز به بحث های کمک توانبخشی و آب درمانی دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مرکز اقامتی مختصری برای ایثارگران شهرستانی پیش بینی شده، افزود: فضای مفرح ورزشی نیز در نظر گرفته شده که مسابقات استانی در این مراکز برگزار شود.

قاضی‌زاده هاشمی از تکمیل مرکز توانبخشی فرهنگی و ورزشی در سراسر کشور خبر و ادامه داد: دولت نیز از این موضوع استقبال خوبی کرده، به گونه‌ای که  برای مرکز لرستان در سفر ریاست جمهوری ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

وی بیان داشت: از این ظرفیت می‌توان در برگزاری مسابقات ورزشی، اردوهای آموزشی و امثال این استفاده کرد، ضمن اینکه اولویت برای برخورداری ایثارگران است و اگر ظرفیت مازادی باشد، تدبیری برای سایر شهروندان نیز خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.