۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 784041

فیلم «جیغ» به کارگردانی «مت بتینلی-اولپین» و «تایلر ژیلت» پیش‌نمایش خود در سینماهای آمریکا را با فروشی قابل توجه به پایان برد.

طنین بلند «جیغ» در گیشه آمریکا

به گزارش قدس آنلاین، فیلم جیغ با بازی ملیسا باررا، میسون گودینگ، جنا اورتگا،  جک کواید، مارلی شلتون، کورتنی کاکس و نیو کمبل، امروز (شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰) در سینماهای آمریکا اکران می‌شود. این فیلم در پیش‌نمایش‌های روز پنجشنبه (۲۳ دی) ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار فروخت و مجموعه فیلم‌های ترسناک جیغ را که سه دهه از تولد آن می‌گذرد، احیا کرد.

با توجه به نقدهای مثبت و استقبال قابل توجه سینمادوستان از جیغِ شرکت فیلمسازی پارامونت و کمپانی اسپای گلس مدیا، پیش‌بینی می‌شود این فیلم در اکران افتتاحیه شروعی طوفانی داشته و ۳۰ میلیون دلار فروش کند.

در مقام مقایسه با دیگر فیلم‌های ترسناک جدید، فیلم هالووین می‌کشد در پیش‌فروش‌ها ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار فروخت و اکران افتتاحیه را با فروش ۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار دلاری به پایان رساند.  یک مکان ساکت: بخش دوم با بازی امیلی بلانت و کیلین مورفی نیز در پیش نمایش ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروخت و در سه روز اول اکران ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار فروش کرد. بنابراین می‌توان نسبت به فروش افتتاحیه فیلم جیغ خوشبین بود. به خصوص با توجه به این که مخاطبان این فیلم بیشتر از گروه جوانان کم سن و سال هستند که در مقایسه با دیگر رده‌های سنی درباره شیوع سویه اومیکرون کمتر محافظه‌کاری می‌کنند.  

دیگر خبر خوب برای پارامونت این است که فیلم جیغ تنها با صرف ۲۵ میلیون دلار ساخته شده بنابراین اگر پیش‌بینی‌ها درست از آب درآید برای این استودیو سود زیادی به همراه خواهد داشت.

قسمت جدید جیغ درباره زن جوانی است که به زادگاه خود برمی‌گردد و در آنجا با پرونده‌های وحشتناک قتلی مواجه می‌شود که کار قاتل سریالی نقابدار این مجموعه سینمایی است. این فیلم اولین فیلم از مجموعه جیغ است که توسط وس کریون کارگردانی نمی‌شود، این کارگردان آمریکایی در سال ۲۰۱۵ درگذشت.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.