اردوی تیم‌ ملی امید هم‌زمان با اردوی تیم ملی بزرگسالان در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود.

آغاز هم‌زمان اردوی تیم مهدوی‌کیا و اسکوچیچ

به گزارش قدس آنلاین، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی کادر فنی و با اعلام محمدی محمدی، سرپرست تیم ملی فوتبال امید، اردوی این تیم از چهارم یا پنجم بهمن آغاز می‌شود و بازیکنان زیر ۲۳ سال بعد از گذشت سه ماه به اردوی تیم ملی فراخوانده می‌شوند.

اردوی تیم ملی امید هم‌زمان با اردوی تیم ملی بزرگسالان - که برای دیدار با عراق و امارات در انتخابی جام جهانی آماده می‌شود - برگزار خواهد شد و شاگردان مهدوی‌کیا به مدت یک هفته چند جلسه تمرین و دو دیدار تدارکاتی انجام خواهند داد.

طبق برنامه‌ریزی قرار است دو تیم لیگ برتری به عنوان رقبای تیم ملی امید با این تیم دیداری را برگزار و به آمادگی هر چه بهتر تیم ملی المپیک کمک کنند.

مهدی مهدوی‌کیا و دستیارانش نیز در نخستین روزهای بهمن ۱۴۰۰ و همزمان با اردوی ایران وارد تهران خواهد شد. پیش از این ویزای فعالیت سه دستیار خارجی مهدوی‌کیا برای فعالیت در ایران از سوی بخش مدیریتی تیم ملی امید اخذ شده است.

در فاصله زمانی خروج مهدوی‌کیا و دستیارانش از ایران، به طور مرتب بازی‌های انجام شده در لیگ برتر بررسی و آنالیز شده است. یکی از دستیاران مهدوی‌کیا نیز از مدت‌ها قبل مشغول ارزیابی و بررسی نفرات جدید شاغل در لیگ‌های دسته یک و دو ایران است تا چهره‌های جدید هم در اردوی پیش رو به تیم ملی امید اضافه شوند.

مهدوی‌کیا طی پنج ماه آینده، به دنبال شناسایی نفرات جدید و تقویت نقاط قوت و ضعف تیمش به منظور حضور در مسابقات جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیاست که اواسط خرداد در ازبکستان برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.