سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات ویژه در عمق خاک امارات متحده عربی خبر داد.

عملیات بزرگ نیروهای مسلح یمن در ابوظبی

به گزارش قدس آنلاین، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (دوشنبه) از عملیات ویژه‌ای در عمق خاک امارات متحده عربی خبر داد.

او گفت که در ساعات آتی جزئیات این حمله را خبررسانی خواهد کرد. همزمان انفجارهای شدید ابوظبی پایتخت امارات را لرزاند و منابع اماراتی از انفجار در سه تانکر حامل نفت در منطقه المصفح در امارات و آتش‌سوزی پس از آن خبر دادند.

پلیس ابوظبی نیز با تایید این خبر مدعی شد که در پی این انفجار، یک آتش‌سوزی جزئی در محوطه ساخت‌وسازهای جدید در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی روی داد و هنوز هیچ خسارتی از این حریق ثبت نشده است.

منابع رسانه‌ای همچنین اعلام کردند که یکی از انفجارها در نزدیکی فرودگاه ابوظبی صورت گرفته است و منابع پلیس این کشور تایید کردند که چند فروند پهپاد با انداختن بمب بر روی مخزن‌های سوخت در این منطقه صنعتی ابوظبی و همچنین فرودگاه بین‌المللی این شهر آن را به آتش کشیدند.

چندی پیش «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله با هشدار به امارات متحده عربی گفته بود: «ما به امارات توصیه می‌کنیم به اقدامات تنش‌زای خود ادامه ندهد چون اگر این تنش ادامه پیدا کند، یمن مجبور به حمله به عمق خاک این کشور خواهد شد.»

به گفته او معامله‌ای میان ریاض و ابوظبی وجود دارد که طبق آن، عربستان استان‌های جنوبی یمن را به امارات تحویل می‌دهد و امارات هم تمام ظرفیت‌های نظامی خود را در یمن به کار خواهد گرفت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.