رییس مجلس شورای اسلامی در حکمی سیدنظام الدین موسوی نماینده مردم تهران را به عنوان رییس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی و بانک‌های واگذار شده در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی منصوب کرد.

سیدنظام‌الدین موسوی رییس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌ها شد

به گزارش قدس آنلاین، در حکم محمدباقر قالیباف خطاب به سیدنظام‌الدین موسوی آمده است: در اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مورخ  ۱۴۰۰/۸/۱۸ و متعاقب آن تشکیل و تعیین اعضای هیات، جنابعالی به عنوان «رییس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی و بانک‌های واگذار شده در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی» منصوب می‌شوید.

رییس مجلس شورای اسلامی در این حکم افزود: بدیهی است دستگاه‌های ذیربط بر اساس مفاد ماده ۲۱۵ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی همکاری لازم را به عمل آورده، امکانات و تسهیلات و همچنین مدارک و مستندات و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد.

قالیباف اضافه کرد: ضروری است پس از پایان مهلت انجام «تحقیق و تفحص از عملکرد بانک های دولتی و بانک‌های واگذار شده در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی» به ضمیمه گزارش آن هیات، همه اسناد، مدارک و پرونده‌های تحقیق و تفحص مذکور را به صورت برگ شمار به کمیسیون اقتصادی تحویل نمایید تا به همراه گزارش نهایی به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی ارسال کنند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.