جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: راه «حاج قاسم» به پرچم‌داری سردار قاآنی و همه فرماندهان و رهبران جبهه مقاومت روشن است و تا نابودی آمریکا و همچنین رژیم صهیونیستی ادامه پیدا خواهد کرد.

راه «حاج قاسم» تا نابودی آمریکا و صهیونیسم ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه  با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تربیت یافته علمای شاخصی از مراجع بزرگ همچون امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب بود، گفت: صبر، بردباری، مقاومت و مقابله با زیاده‌خواهان و مستکبران تاریخ که حاج قاسم در عصر حاضر این مسیر را ادامه داد، همان راه علمای اسلام است.

وی اظهار کرد: حاج قاسم به تاثر از مکتب اسلام، اوایل انقلاب در مقابل صدام و بعد از آن در مقابل رژیم صهیونیستی و آمریکا قد علم کرد. او در حوزه‌ی برنامه‌ریزی، سازماندهی و اقدام و عمل به موقع در صحنه‌های گوناگون خوش درخشید و برنامه‌های دشمنان به خصوص دشمنان نیابتی مثل داعش را به ناکامی و نابودی کشید.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در حوزه تفکر و تصمیم، انسانی با اراده بود، تصریح کرد: شخصیت حاج قاسم را در دو حوزه باید تعریف کرد، در حوزه شخصیتی او خدامحور بود، ولایت‌مدار بود و ایمانی راسخ داشت. همچنین در حوزه مدیریتی، استراتژیست و در عین حال تاکتیک‌محور بود،

سردار فلاح‌زاده تصریح کرد: او هم فردی میدانی بود و هم در حوزه‌های گوناگون برنامه‌های دراز مدت یعنی راهبرد استراتژی را ترسیم می‌کرد. حاج قاسم برای اجرا در حوزه‌ حقیقی مستقل از خدامحوری انسان شجاعی بود.

وی افزود: امیرالمومنین(ع) درباره مالک اشتر فرمودند: معاویه و اصحابش در مرگ مالک شاد شدند و من و شما عراقی‌ها در مرگ مالک محزون شدیم. حاج قاسم مالک اشتر زمان ما بود که آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگران از شهادتش شاد شدند، اما رهبر انقلاب و ملت عزیز ایران اسلامی و همه‌ی آزادی‌خواهان جهان از این فقدان ناراحت شدند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بیان کرد: راه حاج قاسم سلیمانی به پرچم‌داری سردار قاآنی و همه فرماندهان و رهبران جبهه مقاومت روشن است و تا نابودی آمریکا و همچنین رژیم لعنتی صهیونیستی و دشمنان اسلام ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در پایان گفت: مقاومت از زمان پیامبر اسلام(ص) شروع شده و تا زمان ظهور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.