دعوت از محمد حسین کنعانی زادگان نیاز به تأیید کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دارد و چنانچه این کمیته حضور مدافع باشگاه الاهلی قطر را تأیید کند، او می‌تواند مانند گذشته در اردوی تیم ملی حاضر شود.

تأخیر در اعلام لیست تیم ملی

احتمال حذف مدافع حاشیه‌ساز از فهرست ملی پوشان از آن روز شایع شد که فایلی منتسب به وی در فضای مجازی دست به دست شد؛ فایلی هنجارشکنانه که انضباط درون اردوی تیم ملی را زیر پا لگدمال کرد. با این حال اما کنعانی زادگان درصحبت‌هایی که به تازگی با فدراسیون فوتبال داشته، تأکید کرد این فایل متعلق به او نیست. کنعانی زادگان که به خواست مقامات قضایی کشور تا روشن شدن تکلیفش حق مصاحبه کردن ندارد و حتی مسئولانی از پلیس فتا به وی گفته‌اند هیچ اظهارنظری دراین راستا نداشته باشد، در صحبت‌هایی که با مسئولان فدراسیون فوتبال داشته مدعی شده آن فایل صداگذاری است و او هیچ نقشی درآن ندارد.

درهمین راستا نیز شنیده می‌شود دو نفر از کسانی که اقدام به انتشار فایل صوتی منتسب به کنعانی زادگان کرده‌اند، به ترکیه گریخته‌اند و پلیس اینترپل به دنبال آن‌ها است تا این پرونده را به سرانجام برساند. با این حال اما دراگان اسکوچیچ و دیگر همکارانش دوست دارند کنعانی زادگان را در بازی با عراق و امارات در اختیار داشته باشند. آن‌ها حذف این بازیکن را به ضرر تیم ملی می‌دانند و معتقدند اگر این بازیکن درخط دفاع نباشد، تیم ملی با مشکلاتی مواجه می‌شود. اما اسکوچیچ نیز نمی‌تواند خودسرانه برای دعوت از این بازیکن اقدام کند و قرار است شنبه جلسه‌ای میان مسئولان تیم ملی فوتبال و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برگزار شود و مشخص شود کنعانی زادگان می‌تواند در اردوی جدید تیم ملی حاضر شود یا خیر. یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال که نمی‌خواست نامش فاش شود به خبرنگار قدس اعلام کرد فدراسیون فوتبال می‌تواند تا یکشنبه اعلام اسامی جدید بازیکنان تیم ملی را به تعویق بیندازد واز این رو ما می‌توانیم برای روشن شدن تکلیف کنعانی زادگان یک روز دیگر نیز صبر کنیم.

حالا باید دید آیا کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال که به نهادهای بالادستی متصل است مجوز دعوت شدن این بازیکن به تیم ملی را می‌تواند دریافت کند یا اینکه کنعانی زادگان تا روشن شدن تکلیفش باید همچنان پشت خط بماند؟!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.