نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:کارهای فرهنگی باید با محتوای مناسب ذائقه نسل امروز تولید شود اگر بناست در همه‌جا کار جهادی کنیم، در فرهنگ نیز باید کار جهادی کنیم.

آیت الله علم الهدی: باید کار فرهنگی با محتوای مناسب ذائقه نسل امروز تولید کرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی در جلسه ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کمیته‌های دهه‌ فجر اظهارداشت: امروز باید نسل سوم انقلاب را با رشادت‌ها و جانفشانی مردم در انقلاب ۵۷ آگاه کنیم، باید با کارهای فرهنگی و ساخت برنامه‌های مناسب هم رشادت‌های مردم در انقلاب ۵۷ را به تصویر بکشیم و هم اینکه ظلم‌هایی که حکومت ستم شاهی به پشتوانه‌ استکبار جهانی بر مردم مظلوم ما روا داشت را به تصویر بکشیم.

وی با بیان اینکه باید کارهای فرهنگی با محتوای مناسب ذائقه نسل امروز تولید شود و از گذشته‌ها نسخه‌برداری نشود افزود: اگر بناست در همه‌جا کار جهادی کنیم، در فرهنگ نیز باید کار جهادی کنیم.

آیت الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن هر سال تکرار یک خاطره نیست و با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب به صورت یک قدرت در دنیا ظاهر شده و به صورت یک نظام با فداکاری پدران و مادران نسل سوم و چهارم به دست گرفته شده و تا امروز پیش رفته است.

وی اظهار داشت: انقلاب در اوج اقتدار است و روز به روز بر این اقتدار افزوده می‌شود و آن کسانی که می‌گفتند شما چهلمین سالگرد انقلاب را نمی‌بینید بدانند که اکنون در ۴۳ سالگی انقلاب قرار داریم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.