۲۰ زندانی زن و مرد در سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و استفاده از رافت قضایی و با بدرقه خدام بارگاه منور رضوی از زندان مرکزی مشهد آزاد شدند.

ازادی ۲۰زندانی به مناسبت روز زن از زندان مرکزی مشهد

به گزارش قدس انلاین و به نقل از اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی، از این تعداد ۶ زندانی زن و ۱۴ زندانی مرد هستند که با استفاده از ارفاقهای قضایی از زندان مرکزی مشهد آزاد شدند.

بر اساس این گزارش خدام بارگاه رضوی با حضور در اندرزگاه نسوان زندان مرکزی مشهد پس از اجرای آئین پرچم گردانی حرم مطهر و مولودی خوانی به تمامی زندانیان و کارکنان زن زندان مرکزی مشهد هدیه فرهنگی اهداء کردند.

همچنین زندانیان بند نسوان میهمان سفره اکرام و اطعام رضوی شدند و در پایان نیز با بدرقه و مدیحه سرایی خادمان رضوی زندانیان یاد شده که دارای شرایط قانونی بودند از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

همچنین بر اساس اعلام رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی هم اکنون حدود ۵۰۰ زندانی مرد و ۱۶ زندانی زن به دلیل ارتکاب جرایم غیر عمد در استان زندانی بوده و نیازمند دریافت کمک خیران برای رهایی از بند هستند.

جواد غفاریان طوسی ضمن اشاره به فرا رسیدن روز زن و سالروز ولادت حضرت زهرا(س) افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، خیران می توانند برای آزادی زندانیان یاد شده به ویژه بانوان دربند، کمک های خود را از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷، کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹،  کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ و حساب سپهر بانک صادرات به شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت کنند.
وی ادامه داد: نیکوکاران نوع دوست برای کسب اطلاعات بیش‌تر و آگاهی از پرونده‌های زندانیان جرایم غیرعمد که واجد شرایط مساعدت خیران هستند با شماره‌های ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۲ و ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.