رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان طرقبه شاندیز از کشف و معدوم سازی ۳۶ تن فرآورده های خام دامی فاسد در این شهرستان و ارجاع ۱۹۰ مورد به مراجع قضایی خبر داد.

معدوم شدن ۳۶ تٌن فرآورده خام دامی فاسد در طرقبه شاندیز

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز  در تشریح این خبر بیان کرد: بازرسان شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در ۱۰ ماه گذشته در بازرسی از واحدهای عرضه و فروش فرآورده های خام دامی این شهرستان مقدار ۳۶ تٌن و ۷۰۲ کیلوگرم فرآورده غیرقابل مصرف را شناسایی و ضبط کردند.   

 قدرتی تصریح کرد: فرآورده های خام دامی کشف شده با رعایت کامل مقررات بهداشتی و درمانی، در کوره پخت کشتارگاه معدوم سازی و از ورود آنها به بازار و سفره غذایی شهروندان جلوگیری شد.

  وی بیان تاکید کرد: طی ۱۰ ماهه امسال هزار و ۷۹۷ مورد از واحدهای توزیع، نگهداری، بسته‌بندی و عرضه فرآورده‌های خام دامی بازدید شد که بر اساس این بررسی‌ها بیش از ۳۶ تٌن از فرآورده‌های موجود غیرقابل مصرف شناسایی و ضبط و ۱۹۰  مورد نیز به مراجع قضائی ارجاع شد.

  قدرتی ضمن تاکید بر خرید فرآورده های خام دامی خوراکی از مراکز عرضه معتبر اظهار کرد:  شهروندان گرامی ضمن خرید از مراکز معتبر نسبت به تاریخ تولید و انقضاء روی بسته بندی توجه کرده و در صورت موارد مشکوک و یا تخلف با تلفن ۳۵۵۱۱۵۵۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.