جنگنده‌های متجاوز سعودی امروز شبکه مخابراتی در استان «ذمار» یمن را طی سه نوبت بمباران کردند.

سعودی‌ها شبکه مخابراتی در استان «ذمار» یمن را بمباران کردند

به گزارش قدس آنلاین، جنگنده‌های متجاوز سعودی همچنان به ارتکاب جنایت‌های خود در یمن ادامه می‌دهند. در همین راستا، سعودی‌ها امروز سه شنبه شبکه مخابراتی در استان «ذمار» یمن را طی سه نوبت بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، این درحالی است که طی بامداد روز گذشته مناطق مختلف شهر «صنعاء» پایتخت یمن طی چند نوبت هدف سنگین‌ترین حملات توسط جنگنده‌های متجاوز سعودی قرار گرفتند.

به دنبال عملیات گسترده و راهبردی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عمق استراتژیک عربستان و امارات، حملات ائتلاف متجاوز سعودی در این کشور بیش از پیش تشدید شده است. سعودی‌ها و اماراتی‌ها قصد دارند با این حملات به زعم خود از عملیات جدید یمن‌ها در عمق خاک خود ممانعت به عمل آورند.

اخیراً «نصر الشمری» سخنگوی جنبش «نجباء» عراق بار دیگر به حوادث یمن و تجاوزگری امارات و سعودی در این کشور واکنش نشان داد. سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء تأکید کرد: رخدادهای یمن به منزله جنایت علیه انسانیت بوده و یک کشتار جمعی محسوب می‌شود. این حق طبیعی و مشروع ملت و نیروهای مسلح یمن است تا به دفاع از خود پرداخته و پاسخ تجاوز به مردم بیگناه خود توسط کشورهای متجاوز را بدهد.

این شخصیت عراقی با تاکید بر حق دفاع توسط ارتش و کمیته‌های مردمی از ملت و خاک یمن، یادآور شد: از سران جامعه بین‌المللی می‌خواهیم تا در صورت باقی ماندن چیزی از وجدان و انسانیت‌شان به آن رجوع کنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.