به مناسبت دهه پرفروغ و مبارک فجر، عملیات گازرسانی به مجموعه ۱۳۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد آغاز ‌و به بهره برداری می رسد که با توجه به اهمیت موضوع گازرسانی، ۷ پروژه افتتاحی و ۲ پروژه کلنگ‌زنی به عنوان پروژه‌های ملی به بهره‌برداری می‌رسند.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۹ پروژه ملی گازرسانی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد، رحمان خادم مدیرعامل این شرکت با تبریک دهه مبارک فجر(چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی) گفت: به همت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شرکت گاز استان خدمات قابل توجهی از جمله عملیات گازرسانی به آخرین نقاط روستایی و صعب‌العبور استان و نقاط محروم جهت افزایش رفاه نسبی و جلوگیری از مهاجرت به شهرها انجام داده است.
خادم در خصوص نقش و اهمیت روستاها و جایگاه ویژه آنها در نظام انقلاب اسلامی اظهارداشت: پروژه‌های گازرسانی به ۹ مجموعه روستایی در سطح استان بهره برداری و  اجرائی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به توپوگرافی و کوهستانی بودن استان و مناطق صعب‌العبور و رودخانه‌های دائمی و فصلی بیان کرد: عملیات گازرسانی به این مجموعه روستاهای استان با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد و چهارصدو هفتاد و یک میلیون ریال به تعداد ۱۳۰ روستا و با جمعیت ۱۰ هزار و ۹۷۹ خانوار بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.
رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: با نگاه آینده‌نگری و حرکت جهادی و انقلابی با هدف برای گازرسانی به ۱۰۳ روستای استان در سالجاری و تا پایان سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی دقیق کرده‌ایم.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.