وزیر کشور گفت: گاهی اوقات دشمنان تلاش دارند که با دروغ‌پراکنی، افکار عمومی را منحرف و فضا را ناامن جلوه بدهند اما همواره نیروهای نظامی و انتظامی هوشیار و با همدلی و همراهی مردم، صحنه‌هایی به‌یادماندنی و ماندگار خلق می‌کنند.

 نیروهای مسلح ایران در همه بحران‌ها پای کارند

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی، وزیر کشور با اشاره به بارش‌های اخیر که در سطح کشور موجی از شادی و خوشحالی هم‌وطنان را در پی داشت، اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی در آن روزهای برفی نیز همانند همیشه سنگ تمام گذاشتند و خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه نیروهای نظامی و انتظامی کشور همواره در همه بحران‌ها پای کار و حماسه می‌آفرینند، گفت: با تدابیر انجام شده، برف اخیر بدون هیچ گونه خطر و حادثه‌ای پشت سر گذاشته شد.

وزیر کشور تصریح کرد: حضور و تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی در بازگشایی راه‌ها، رهاسازی خودروهای گرفتار در برف، پاکسازی معابر و خیابان‌ها از برف، توزیع آرد در بین نانوایی‌ها و جابه‌جایی شهروندان جهت تسهیل در تردد سطح شهرها کاری بسیار ارزشمند و حقیقتاً جای قدردانی دارد.

وی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی علاوه‌بر تلاش در جهت تأمین و تقویت امنیت پایدار و حفظ جان مردم، همواره در کنار و خدمت مردم بوده که روحیه ایثار و گذشت آنان تحسین‌برانگیز است.

وحیدی یادآور شد: گاهی اوقات دشمنان تلاش دارند که با دروغ‌پراکنی، افکار عمومی را منحرف و فضا را ناامن جلوه بدهند اما همواره نیروهای نظامی و انتظامی هوشیار و با همدلی و همراهی مردم، صحنه‌هایی به‌یادماندنی و ماندگار خلق می‌کنند.

منبع:تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.