۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
کد خبر: 786098

با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی فرمانداران کاشمر و کوهسرخ منصوب شدند.

انتصاب فرمانداران کاشمر و کوهسرخ

به گزارش قدس انلاین، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان  کاشمر با اشاره به شاخصه‌های مدیر در نظام اسلامی گفت: مدیر در نظام اسلامی باید جهادی، پاکدست و مردمی باشد و آداب امر به معروف و نهی از منکر  را دانسته و اخلاق اسلامی را به یاد داشته باشد.

سیدهادی طباطبایی با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر، که به واقع انفجار نور بود؛ افزود: ملت ایران بهترین ملتها است که در بهمن ۵۷ حکومت اسلامی را به رهبری امام‌ (ره) پذیرفت و جمهوری اسلامی برپا شد، لذا اینک که ما کارگزار ‌نظام هستیم باید آداب اسلامی را در وجود خود داشته و احکام اسلام را جاری و ساری نماییم.

وی با بیان اینکه هدف انقلاب، حذف نظام دیکتاتوری بود و قرار بر این بود نظام خدایی و ارباب رعیتی رفته و نظام ارباب رجوعی جایگزین آن شود، گفت: ما باید تلاش کنیم از بروکراسی ها کاسته و امور را برای خدمت به مردم تسهیل و روان کنیم.

طباطبایی، شعار دولت سیزدهم را عدالت محوری و فسادستیزی برشمرد و گفت: استانداری خراسان رضوی نیز براساس همین شاخص ها افرادی توانمند را برای انتصاب در جایگاه های مدیریتی انتخاب می کند.

وی اظهار داشت: مدیران باید از فرصت خدمتگزاری به خوبی استفاده کرده و با همت و تلاش بی وقفه، برنامه های مناسبی را برای تعالی منطقه به کار گیرند تا با شناسایی قابلیت ها و شکوفایی ظرفیت های منطقه، روحیه امید در مردم زنده شود.

امام جمعه کاشمر نیز در این مراسم با تبریک فرارسیدن دهه فجر از آن به عنوان منشاء بیداری یاد و بیان کرد: مردم ایران با نگاه به دین و با تکیه بر رهبری امام (ره)، جمهوری اسلامی را برپا داشتند.

حجت الاسلام جواد طاهری گفت: مردم مصر هم انقلاب خود را به پیروزی رساندند اما چون رهبر نداشتند انقلاب آنها دوام نداشت، در کشورهای دیگر هم انقلاب شد اما انقلاب آنان آزادی خواهی و عزت طلبی را که ثمره دین اسلام است، با خود نداشت، و در نهایت مردم با آن همراهی نکردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی، سرعت کار را برای تحقق حکوت جهانی حضرت مهدی (عج) بیشتر فراهم کرد و ابزار آن دولت است تا بتواند در مقابل دولتهای ستمگر بایستد.

امام جمعه کاشمر ابراز امیدواری کرد که در دولت سیزدهم زمینه تحقق وعده های داده شده به مردم و بسترسازی برای تمدن اسلامی عملیاتی شود و گفت: در این مسیر به مسوولانی پرانگیزه، چابک و پرکار نیاز داریم که قدر فرصت خدمت را بدانند.

در این آیین با قدردانی از خدمات "مسلم ساقی"، فرماندار قبلی کاشمر، امیر داعی‌صراف به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

همچنین در مراسمی در محل سالن خانی شهر ریوش و با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی، مراسم تکریم رضا رمضانی اولین فرماندار کوهسرخ برگزار و مرتضی شرف الدین شیرازی به عنوان سرپرست فرمانداری کوهسرخ  منصوب شد.

نکته حائز اهمیت این بود که در این دو مراسم  نیک بین ، نماینده کاشمر و  کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی حضور نداشت !

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.