معاون توسعه ورزشی اداره‌ کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی از تعطیلی ۲ هفته‌ای تمام اماکن ورزشی مشهد به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا و وضعیت قرمز مشهد خبر داد.

تعطیلی ۲ هفته‌ای تمام اماکن ورزشی مشهد/مسابقات دهه فجر لغو می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، جبار قوچان‌نژاد  در خصوص فعالیت اماکن ورزشی مشهد با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهرستان مشهد اظهار کرد: از ۱۴ بهمن ماه تمام اماکن ورزشی مشهد از جمله اماکن روباز و سرپوشیده، اماکن آبی، سالن‌های ورزشی و باشگاه‌های بدنسازی به مدت ۲ هفته تعطیل خواهد بود. مدت تعطیلی اماکن ورزشی فعلا ۲ هفته است اما در صورت تمدید محدودیت‌ها مجددا اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت تمرینات و برگزاری بازی‌های تیم‌های لیگ برتری خاطرنشان کرد: در خصوص برگزاری مسابقات و تمرینات تیم‌های لیگ برتری ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری می‌کند و مجوز فعالیت تیم‌های لیگ برتری صادر شده است.

قوچان‌نژاد یادآور شد: در راستای تعطیلی ۲ هفته‌ای اماکن ورزشی مشهد تمام مسابقاتی که به مناسبت دهه فجر در این مدت برنامه‌ریزی شده‌ بود، لغو خواهد شد. 

معاون توسعه ورزشی اداره‌ کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی ادامه داد: امیدوارم جامعه ورزشی استان با درک شرایط موجود و در راستای حمایت از تصمیمات ستاد ملی کرونا همانند گذشته پای کار باشند و ما را در اجرا همراهی کند تا هرچه زودتر از شر این بیماری راحت شویم.

با توجه به وضعیت قرمز مشهد و کشور و تداوم پیک ششم کرونا تا اسفند ماه احتمال می‌رود مسابقات قهرمانی نوجوانان کشتی کشور در ۲۵ و ۲۹ بهمن ماه نیز به همین علت لغو شده و به تاریخ دیگری موکول شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.