۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 786947

فابیو جانواریو، ستاره سابق استقلال بعد از ۹ سال به ایران بازگشته تا دیداری با هم تیمی‌های سابقش داشته باشد.

هم طرفدار ایرانم هم برزیل

جانواریو که بی‌شک یکی از محبوب‌ترین بازیکنان خارجی تاریخ باشگاه استقلال محسوب می‌شود درباره دلیل حضورش درایران به خبرنگار قدس می‌گوید: «بعد از سال‌ها فرصتی نصیبم شد تا به ایران بیایم و با هم‌تیمی‌های سابق دیدار کنم. مردم ایران برای من خیلی دوست داشتنی و عزیز هستند و از اینکه دوباره چهره‌ آن‌ها را می‌بینم خیلی خوشحالم. دوست دارم در ایران شهرها را بچرخم و دوباره با مردم ایران دیدار تازه کنم».

جانواریو درباره اینکه چه برنامه‌ای درسفر به تهران دارد گفت: «من قصد دارم درتمرین استقلال حاضر شوم و اگر مشکلی هم نبود دربازی این تیم مقابل پیکان حضور داشته باشم. دوست دارم بازی‌های تیم محبوبم را دوباره از نزدیک ببینم. زمانی که من در فولاد بودم استقلال من را خواست و من بدون اینکه زمان را از دست بدهم به استقلال پیوستم. استقلال یکی از شیرین‌ترین خاطرات من در دنیای حرفه‌ای است. من بعد از دیدار با استقلالی‌ها به اهواز و اصفهان هم خواهم رفت.از این دو شهر هم خاطرات بسیار خوبی دارم. امیدوارم بتوانم در آنجا دوستان قدیمی‌ام را ببینم. مردم ایران واقعاً خونگرم هستند».

زننده گل قهرمانی استقلال درلیگ هشتم درباره ناکامی‌های سال‌های اخیر استقلال نیز این توضیحات را داد: «برایم جای سؤال دارد که چرا استقلال سال‌ها است جامی بدست نمی‌آورد. این برای من خیلی عجیب است. استقلال همیشه در ایران یک پای قهرمانی بود اما الان سال‌ها است به این عنوان نرسیده که امیدوارم این فصل طلسم بشکند واستقلال قهرمان شود. برای قهرمانی استقلال درلیگ بیست و یکم لحظه شماری می‌کنم».

از جانواریو درباره اینکه درجام جهانی اگر ایران وبرزیل به هم بخورند، طرفدار کدام تیم خواهی بود سؤال کردیم که او این پاسخ هوشمندانه را داد:« من طرفدار دو تیم خواهم بود. این را مطمئن باشید. ایران و برزیل در فوتبال شباهت‌های زیادی با هم دارند وامیدوارم در جام جهانی دریک گروه قرار بگیرند».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.