به مناسبت ماه مبارک رجب و در آستانه فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم آماده‌سازی بسته‌های البسه و نوشت افزار ویژه مددجویان نوجوان بهزیستی استان‌های خراسان رضوی، جنوبی، شمالی و سیستان و بلوچستان انجام شد.

آماده‌سازی بسته‌های عیدانه آستان قدس رضوی ویژه مددجویان بهزیستی

به گزارش قدس آنلاین، محمد توکلی فریمانی؛ معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در مراسمی که با حضور جمعی از خادمین دربان، فراش، کفشدار در رواق کوثر حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به اینکه خدام حرم امام رضا(ع) خدمت‌رسانی به افراد نیازمند را متناسب با شرایط جامعه انجام می‌دهند، گفت: این خادمان در همه عرصه‌های کمک‌رسانی پیشتاز و اثرگذار بوده‌اند و در سال‌های اخیر شاهد کمک‌رسانی بیش از پیش آنها به سیل‌زدگان، زلزله‌زدگان و بیماران درگیر ویروس کویید ۱۹ بوده‌ایم.  
وی ابراز کرد: امروز در آستانه فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همت بلند این عزیزان بیش از ۷۰۰ بسته پوشاک‌ و نوشت افزار برای مددجویان نوجوان بهزیستی استان‌های خراسان رضوی، جنوبی، شمالی و سیستان و بلوچستان به عنوان هدیه عیدانه فراهم شده است.
توکلی اضافه کرد: ۳ نفر از خدام به نمایندگی از سایر خدام حرم مطهر رضوی به صورت نمادین بسته‌های اهدایی به مددجویان را تحویل گرفتند تا برای اعزام به استان‌ها ساماندهی کنند.
معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی با بیان اینکه بدون شک این نوع خدمت و حضور خدام در کنار آسیب‌دیدگان تسکین بخش قلوب و گره‌گشایی از مشکلات‌ آن‌ها خواهد بود، افزود: برخی از این خادمان با مال و بعضی‌ از آبرو و اعتبار خویش برای انجام این کار خیر و نیک مایه گذاشته‌اند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.