دیدار دو تیم شهرخودرو و مس رفسنجان امروز در حالی در مشهد برگزار می‌شود که دستان سرمربی شهرخودرو برای این بازی بسته‌تر از هر زمان دیگری است.

سیدعباسی: در حد توان چند نفری جذب کردیم

این تیم در فصل نقل‌وانتقالات نیم فصل چند بازیکن مهم خود از جمله صادق صادقی و کمندانی را از دست داد و به جای آن‌ها البته چند بازیکن جذب کرد که بعید است بتوانند گره‌ای از مشکلات این تیم باز کنند. آن‌ها دو بازیکن خارجی را هم وارد ایران کرده‌اند که باز هم بعید است بتوانند حداقل در این چند هفته از آن‌ها استفاده کنند.به این مشکلات کرونای پنج بازیکن این تیم را اضافه کنید تا متوجه شوید مس رفسنجان قرار است به میهمانی چه تیمی برود.

سرمربی شهر خودرو می‌گوید در حد توان بازیکن جذب کرده‌اند و امیدوار است تیمش از این حالت بد خارج شود. شهر خودرو قعر جدولی یک نیم فصل فرصت دارد تا برای بقا در لیگ بجنگد. داوود سید عباسی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان در هفته هفدهم در جمع خبرنگاران گفت: مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است و تشکیلات خوبی دارد. از نتایجی هم که در لیگ امسال گرفتند نشان می‌دهند دارای ثبات هستند.

باوجود مدت کوتاهی که در لیگ حضور دارند، نشان دادند تیم با ثبات هستند و امسال دارند به مراتب بهتر نتیجه می‌گیرند و ما از قدرت و توانایی آن‌ها با خبر هستیم. او در همین باره اضافه کرد: ما آماده هستیم بتوانیم بازی خوبی را مقابل تیم مس رفسنجان انجام دهیم. به اندازه توان خودمان توانستیم چند بازیکن جذب کنیم. امیدوارم بتوانند به ما کمک کنند.وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش افزود: عکاشه، شریفی، حیدری، محمدزاده و صفرزاده متأسفانه در این بازی همراه ما نیستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.